تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819633105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنجمين عصر شعر انجمن ادبي همدان برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پنجمين عصر شعر انجمن ادبي همدان برگزار مي شود
همدان - خبرگزاري مهر: مسئول انجمن ادبي شهيد آويني همدان گفت: همزمان با سالگرد تاسيس انجمن ادبي شهيد آويني همدان، پنجمين عصر شعر زمستانه اين انجمن برگزار خواهد شد.

مسعود روحي حيدر در گفتگو با مهر اظهار داشت: همچون سال هاي گذشته امسال نيز اين انجمن با همكاري معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري همدان در سالروز تاسيس خود پنجمين عصر شعر زمستانه را با عنوان "جيرجير برف تو را خبرمي دهد" برگزار خواهد كرد.

حيدر با بيان اينكه معمولاَ تامين شرايط و امكانات لازم براي برگزاري همايش و برنامه هاي فرهنگي و ادبي در همدان از طريق انجمن هاي ادبي كه در واقع تشكل هاي فرهنگي و مردمي هستند كمتر امكان پذير است، گفت: انجمن شهيد آويني با دعوت از اساتيد برجسته كشوري و گردهمايي فعالان و ادب دوستان در برپايي همايش ها و سمينارهاي مختلف در اين حوزه پيش قدم بوده كه برگزاري عصر شعر زمستانه نيز در همين راستا صورت مي گيرد .

وي با بيان اينكه علاقمندان بايد حداكثر سه اثر خود را تا دهم دي ماه به اين انجمن ارسال كنند، گفت: به علت كثرت آثار تنها يك اثر از هر فرد در كتابچه عصر شعر چاپ شده و خوانش همان اثر نيز در برنامه مقدور خواهد بود.

اين فعال ادبي همدان با اشاره به اينكه برگزاري اين عصر شعر به نوعي پنج ساله شده و قصد داريم از نظر كيفي و كمي نيز ارتقا داشته باشد، گفت: از همه علاقمندان به شعر و ادب فارسي براي شركت در اين مراسم كه بيستم بهمن ماه در تالار فجر همدان برگزار خواهد شد، دعوت شده است.

وي گفت: لزوم پاسداري صحيح از فرهنگ اصيل ايراني و استفاده از سرمايه ها و پتانسيل هاي موجود ضروري است و بايد با برگزاري برنامه ها و جلسات متعدد علاقمندان به ادب فارسي بخصوص جوانان را بيش از پيش با اين سرمايه عظيم آشنا كرد.

لازم به ذكر است انجمن ادبي شهيد آوني در سال 1384 در شهرك وليعصر (عج) همدان تاسيس شده و جلسات هفتگي آن با حضور تعداد پرشماري از جوانان علاقمند عصر هاي روز يكشنبه در فرهنگسراي شهرك وليعصر تشكيل مي شود.

كد خبر: 2198292

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۷ - ۱۳:۱۸

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن