تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818807112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عصر امروزيادواره سرداران شهيد و شهداي گمنام رابر برگزار شد‌


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عصر امروزيادواره سرداران شهيد و شهداي گمنام رابر برگزار شد‌
سيزدهمين يادواره سرداران شهيد و شهداي گمنام شهرستان رابر برگزار شد‌.


به گزارش خبرگزاري فارس از رابر، همزمان با اربعين حسيني عصر امروز ياد و خاطره سرداران و 27 شهيد والامقام پايگاه مالك اشتر و 6 شهيد گمنام شهرستان رابر با حضور خانواده معظم شهدا‌، ايثارگران و ديگر قشرهاي مردم شهيد‌پرور اين منطقه گرامي داشته شد.

امام جمعه رابر در اين مراسم با بيان اينكه توسل به ائمه اطهار (ع) و به ويژه امام حسين (ع) عامل تحول معنوي است، اظهار داشت: شهادت بالاترين هنر و مرتبه انساني است.

حجت‌الاسلام مرتضي جعفري با گراميداشت ياد و خاطره شهدا افزود: شهدا انسان‌هاي شايسته‌اي بودند و مصيبت‌ها و دردهايي كه در كربلاي ايران كشيده‌اند، سبب شده رحمت خداوند بر ملت ايران فرود آيد.

وي همچنين بر لزوم زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا در جامعه تاكيد كرد و افزود: ترويج فرهنگ شهيد و شهادت نقش مهمي در خنثي‌سازي توطئه‌هاي دشمنان دارد.

عباس ايرانمنش، يكي از يادگاران دوران دفاع مقدس نيز در اين مراسم گفت: امام حسين (ع) با هدف امر به معروف و نهي از منكر قيام كرد و توانست با اين قيام دين اسلام را زنده و جاويد نگه دارد.

وي عنوان كرد: ما بايد در راستاي تبليغ و ترويج دين تلاش كنيم و اجازه ندهيم دشمنان خرافات را وارد دين كنند.

ايرانمنش با بيان اينكه شهدا به تأسي از مكتب حسين (ع) در مقابل ظلم ايستادند، بيان داشت: شهدا در هشت سال دفاع مقدس در مقابل ياوه‌گويان ايستادگي كردند و اجازه ندادند يك وجب از خاك ميهن به تصرف دشمن درآيد.

وي به برپايي مراسم يادواره شهدا اشاره كرد و گفت: يادواره شهدا با هدف ترويج فرهنگ ايثار و روحيه شهادت‌طلبي برگزار مي‌شود.

ايرانمنش تصريح كرد: ما بايد ادامه ‌دهنده راه شهدا باشيم و جوانان را با رشادت‌ها و دلاورمردي‌هاي رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا سازيم تا دشمن نتواند تفكر ولايي جوانان را منحرف سازد.

وي خاطرنشان كرد: دشمنان از پيشرفت ايران همواره ترس و هراس دارند و در هيچ شرايطي نمي‌خواهند ايران به علوم روز دست يابد و با وجود اين خواسته‌ها دانشمندان اين مرز و بوم توانسته‌اند روز به روز با دستيابي به علوم و فنون بر عزت كشور بيافزايند.

ايرانمنش در پايان يادآور شد: پيشرفت كشور در تمام عرصه‌ها به بركت وجود نعمت بزرگ ولايت است كه ما بايد قدردان اين نعمت الهي باشيم.

انتهاي پيام/2446/ذ30

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن