تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819204752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير جهاد كشاورزي گناباد خبر دادتوزيع 114 تن بذر اصلاح شده بين كشاورزان گنابادي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير جهاد كشاورزي گناباد خبر دادتوزيع 114 تن بذر اصلاح شده بين كشاورزان گنابادي
مدير جهاد كشاورزي گناباد گفت: به منظور حمايت از كشاورزان بيش از 114 تن بذر اصلاح شده بين كشاورزان توزيع و بالغ بر 8 ميليارد ريال تسهيلات به اين افراد پرداخت شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از گناباد، محمد باقر جاهدي صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 4 هزار و 35 هكتار از اراضي كشاورزي گناباد به محصولات پاييزي اختصاص يافته و اين مزارع تحت نظارت فني كارشناسان جهاد كشاورزي و بخش خصوصي قرار دارد.

وي با اشاره به فعاليت‌هاي جهاد كشاورزي گناباد افزود: به منظور حمايت از كشاورزان بيش از 114 تن بذر اصلاح شده بين كشاورزان توزيع و بالغ بر 8 ميليارد ريال تسهيلات به اين افراد پرداخت شده است.

جاهدي بيان داشت: يك هزار و 250 هكتار از اراضي كشاورزي شهرستان تحت پوشش بيمه محصولات كشاورزي قرار گرفته است.

وي در ادامه به اشاره به راه اندازي مراكز جديد زعفران در گناباد افزود: در راستاي حمايت از كشاورازن زعفرانكار، اقتصادي نمودن اين محصول و ارايه محصولي بهداشتي به مصرف كنندگان، 3 مركز جديد فرآوري زعفران در اين شهرستان احداث و راه‌اندازي مي‌شود.

وي افزود: امسال نيز 2 مركز فرآوري بهداشتي در شهرستان گناباد شهر كاخك فعال بوده و روزانه بيش از 100 كيلو گل را به صورت بهداشتي فراوري كرده است.

جاهدي همچنين گفت: 7 هكتار زمين كشاورزي در مركز تحقيقات گياهان دارويي شهرستان گناباد به اجراي طرح كاشت آرماني زعفران اختصاص يافته است.

وي در مورد برداشت محصول زعفران گفت: امسال برداشت گل زعفران در اين شهرستان در سطح 3 هزار و 500 هكتار انجام شد و اين در حالي بود كه به دليل گرماي بيش از حد تابستان و پاييز حدود 10 روز ديرتر از سالهاي قبل آغاز شد.

انتهاي پيام/2202

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن