تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819407377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير كميته امداد درميان خبر دادتوزيع 320 سبد غذايي بين كودكان نيازمند درميان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كميته امداد درميان خبر دادتوزيع 320 سبد غذايي بين كودكان نيازمند درميان
مدير كميته امداد امام خميني درميان گفت: در حال حاضر تعداد 320 كودك زير 6 سال در خانواده‌هاي نيازمند با همكاري شبكه بهداشت و درمان اين شهرستان شناسايي و از سبد تغذيه‌اي ماهانه به ارزش 500 هزار ريال بهره‌مند شده‌اند.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند به نقل از روابط عمومي اداره كل كميته امداد خراسان جنوبي، مهدي خزاعي اظهارداشت: اين سبد غذايي سه ماهه شامل 9 قلم مواد غذايي (برنج، روغن مايع، پنير، عدس، لوبيا، شكر، خرما، ماكاروني و مرغ) بوده كه به خانوارها تحويل شده است و ارزش ريالي آن بالغ بر 471 ميليون ريال است.

وي شاخصه اين طرح را آموزش مادران توسط مراكز و خانه‌هاي بهداشت دانست و افزود: اجراي پايش‌هاي شش ماهه و كنترل وزن و ميزان بهبود كودكان توسط كارشناسان خانه‌هاي بهداشت انجام مي‌شود و كودكاني كه نياز به درمان دارويي داشته باشند، شناسايي مي‌شوند.

مدير كميته امداد امام خميني درميان ادامه داد: از ابتداي سال‌جاري تعداد 188 طرح اشتغال توسط كميته امداد در شهرستان درميان اجرا شده است.

خزاعي تصريح‌كرد: از مجموع طرح‌هاي اجرا شده، تعداد 92 طرح مشاغل خانگي، ‌19 طرح كار انگيزي و 77 طرح خودكفايي بوده و مجموع تسهيلات پرداختي نيز بالغ بر يك‌ميليارد ريال بوده است.

وي اذعان داشت: تعداد يك‌هزار و 16 طرح اشتغال جاري در شهرستان فعال مي‌باشند كه از ابتداي سال‌جاري، تعداد 1 هزار و 100 مورد بازديد توسط كارشناسان و ناظران فني از طرح‌ها انجام شده است.

مدير كميته امداد امام خميني درميان يادآور شد: تعداد 256 نفر از مجريان طرح‌هاي اشتغال نيز از مزاياي بيمه تأمين اجتماعي بهره‌مند هستند كه مجموع سرانه بيمه پرداختي به تأمين اجتماعي تاكنون مبلغ يك‌ميليارد و 777 ميليون ريال بوده كه حدود 18 درصد تسهيلات پرداختي به صورت بلاعوض در قالب سرانه بيمه به مجريان مساعدت شده است كه اين امر هم در پايداري طرح‌ها و هم در ماندگاري جمعيت در شهرستان بسيار مؤثر بوده است.

خزاعي متذكر شد: علاوه بر اين خدمات، تعداد 295 نفر از فرزندان مددجو در دوره‌هاي كوتاه مدت و بلند مدت فني و حرفه‌اي در رشته‌هاي صنايع دستي،‌ تابلو فرش، قالي بافي و مشاغل خانگي نظير خياطي‌،‌ مانتو دوزي،‌ راسته‌دوزي و‌ نازك‌دوزي شركت و گواهينامه مهارتي را دريافت كرده‌اند.

انتهاي پيام/22482/ر

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن