تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802537280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير كميته امداد بيله‌سوار:بيله‌سواري‌ها 22 ميليارد ريال به نيازمندان كمك كردند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كميته امداد بيله‌سوار:بيله‌سواري‌ها 22 ميليارد ريال به نيازمندان كمك كردند
مدير كميته امداد شهرستان بيله‌سوار گفت: اهالي نيك‌انديش و خيرخواه بيله‌سوار بيش از 22 ميليارد و 100 ميليون ريال به خانواده‌هاي نيازمند در سال‌جاري كمك كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، طاهر مهدي‌پور عصر امروز در گردهمايي خيرين و نيكوكاران در بيله‌سوار اظهار داشت: در سال‌جاري مساعدت‌هاي مردم خير و نيكوكار اين شهرستان نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 64 درصد افزايش داشته است.

وي تصريح كرد: در طول اين مدت مردم نيك‌انديش شهرستان بيله‌سوار افزون بر 22 ميليارد و 100 ميليون ريال در سر فصل‌هاي مختلف به خانواده‌هاي تحت پوشش اين نهاد مساعدت كرده‌اند.

مهدي‌پور در ادامه سخنان خود خاطر نشان كرد: در راستاي تعامل با ادارات، هيئت امنا و كانون مساجد، اتحاديه‌ها و اصناف تفاهمنامه‌ همكاري منعقد شده كه عمده درآمد حاصله از محل اين تفاهمنامه‌ها است.

مدير كميته امداد شهرستان بيله‌سوار اضافه كرد: مساعدت‌هاي مردم نيكوكار اين شهرستان براي دستگيري از فقرا و نيازمندان به كميته‌ امداد همچنان ادامه دارد و شهروندان نيك‌انديش بيله‌سواري كمك‌هاي خود را به اين نهاد تحويل مي‌دهند.

وي با تشكر و قدرداني از خيرين و مردم نوع دوست اين شهرستان بيان كرد: اين نهاد مردمي تمامي كمك‌هاي مردمي را در اسرع وقت به دست نيازمندان واقعي رسانده است.

نيكوكار پارس‌آبادي هزينه درمان 40 ميليون ريالي مددجويي را متقبل شد

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، مدير كميته‌ امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: يكي از خيرين نيكوكار شهرستان پارس‌آباد با اعطاي بالغ بر 40 ميليون ريال هزينه درمان يتيم تحت حمايت اين نهاد كه به بيماري كليوي مبتلا بود را تقبل كرد.

صمد كريمي افزود: با توجه به از كارافتادگي رگ‌هاي بدن امكان دياليز براي اين بيمار وجود نداشت و با تشخيص پزشكان متخصص عمل پيوند رگ مصنوعي بر اين بيمار تجويز شد.

وي با اشاره به پيگيري‌هاي كميته‌ امداد شهرستان پارس‌آباد جهت تسريع در روند درمان رسيدگي اين يتيم تحت حمايت تصريح كرد: در راستاي تأمين هزينه‌‌هاي جراحي و پيوند رگ مصنوعي، نيازمند مساعدت‌هاي خيرين و نيكوكاران هستيم.

كريمي در ادامه‌ سخنان خود با اعلام اينكه 38 بيمار زمين‌گير و ناتوان تحت حمايت كميته‌ امداد شهرستان پارس‌آباد قرار دارند، خاطر نشان كرد: تعداد 11 بيمار خاص نيز از خدمات درماني اين نهاد بهره‌مند هستند.

اين مسئول اضافه كرد: تاكنون بالغ بر 114 ميليون ريال بابت درمان و هزينه‌هاي دارويي اين تعداد از مددجويان تحت حمايت هزينه شده است.

وي با اشاره به اينكه طرح شفا و ثبت‌نام از خيرين در جهت رسيدگي به امور درمان مددجويان تحت پوشش انجام مي‌گيرد، بيان كرد: خيرين و نيكوكاران شهرستان مي‌توانند با ثبت‌نام در اين طرح همكاري‌هاي خود را در اين طرح اعلام و در راستاي رفع مشكلات درماني خانواده‌هاي نيازمند قدم بردارند.

مدير كميته‌ امداد شهرستان پارس‌آباد در ادامه يادآور شد: در راستاي تسهيل در ارائه خدمات درماني بيماران تحت حمايت شهرستان با 20 نفر از متخصصان قرارداد همكاري منعقد شده است.

انتهاي پيام/62003/ك40

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن