تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819687791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غير واقع بينانه بودن بودجه سال 93


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: غير واقع بينانه بودن بودجه سال 93
نماينده مردم اردبيل، نير، نمين و سرعين در مجلس شوراي اسلامي گفت: بودجه سال آينده براي كشور و استان اردبيل غير‌واقع‌بينانه در نظر گرفته شده و به هيچ عنوان نبايد انتظار كار شاقي را داشت.


منصور حقيقت‌پور ديروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل اظهار داشت: بودجه سال 93 با مشكلات و تنگناهاي حقيقي روبه‌رو است كه از دو جنبه مي‌توان آن را مورد توجه قرار داد كه جنبه اول مربوط به ميزان درآمدهاي سالانه استاني است كه 2.5 تا سه برابر بيشتر از سال‌هاي گذشته ديده‌اند به طوري كه اين ميزان درآمد منشا بودجه استان قرار مي‌گيرد كه اين ميزان درآمد تحقق نيافته و از آن جهت ما دچار مشكل جدي مي‌شويم.

وي خاطرنشان كرد‌: در بخش ديگر تخصيص‌ها بسيار كم و قليل‌تر از سال‌هاي قبل انجام شده‌ است كه با هماهنگي‌هايي كه با استاندار اردبيل خواهيم داشت بنده بسياري از مواد بودجه را كه مربوط به استان اردبيل است آورده‌ام تا با همكاري استاندار نظر دستگاه‌هاي اجرايي را در اين رابطه جويا شده و تغييرات لازم را در زمان بررسي در كميسيون‌ها و صحن علني داشته باشيم تا از حق و حقوق مردم دفاع كنيم.

نماينده مردم اردبيل، نير، نمين و سرعين در مجلس شوراي اسلامي همچنين يادآور شد: نمايندگان استان اردبيل تلاش مي‌كنند تا با ارائه پيشنهادهاي مختلف ضعف‌هاي بودجه سال 93 را به ويژه در نگاه به حوزه عمراني و اجرايي برطرف كنندچرا كه قدر مسلم توقع اقدامات فراوان و دامنه‌دار عمراني با اين وضعيت بودجه‌اي امكان‌پذير نيست.

حقيقت‌پور افزود: دولت بيش از 2 هزار و 900 طرح نيمه تمام دارد كه تنها براي تعداد محدودي از آنها كه با پيشرفت 80 درصد به بالا هستندقصد ترزيق اعتبار و سرمايه‌گذاري دارد و به يقين طرحهاي كوچك و با پيشرفت كمتر از 60 درصد در اين بين ناديده گرفته شده‌اند كه اميدورايم در اين باب اقدامات لازم انجام شود.

وي در ادامه تصريح كرد‌: ما پيشنهاد كرديم كه برخي از اين طرحها براي تكميل هرچه سريع‌تر به بخش خصوصي واگذار شوند تا طرحهاي مدرسه‌سازي، بيمارستان‌سازي، دانشگاه‌سازي و صدها طرح نيمه تمام ديگر با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي عملياتي و اجرايي شود/س.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن