تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802422833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در جلسه غيرعلني شوراي شهر صورت گرفتبررسي پيش‌نويس بودجه سال 93 شهرداري ساري


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در جلسه غيرعلني شوراي شهر صورت گرفتبررسي پيش‌نويس بودجه سال 93 شهرداري ساري
پيش‌نويس بودجه سال 93 شهرداري ساري در جلسه غيرعلني اين هفته شوراي شهر مورد بررسي قرار گرفت و اعضاي شورا نقطه نظرات خود را درباره اين موضوع عنوان كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس از ساري به نقل از روابط عمومي شوراي اسامي شهر ساري، پيش‌نويس بودجه سال 93 شهرداري ساري در جلسه غيرعلني اين هفته شوراي شهر مورد بررسي قرار گرفت و اعضاي شورا نقطه نظرات خود را درباره اين موضوع عنوان كردند.

رئيس شوراي اسلامي شهر ساري بر ضرورت پويايي اين نهاد تاكيد كرد و گفت: شورا هر چه پوياتر باشد اين امر به شهرداري هم منتقل مي‌شود.

جمال باقري افزود: در بودجه سال آينده علاوه بر مسايل عمراني، خدماتي، بهداشتي و فرهنگي بايد مسئله امنيت عمومي هم ديده شود به اين مفهوم كه ساز و كار برنامه در حوزه‌هاي مختلف به گونه‌اي باشد تا در برگيرنده آسايش و امنيت شهروندان باشد.

ديگر عضو شوراي شهر ساري نيز جمع‌آوري آب‌هاي سطحي را از برنامه‌هاي اولويت‌دار شهر عنوان كرد و افزود: بازگشايي بعد از پل داراب نيز ضروري است تا تاثير اين سازه در رفاه عمومي مشخص شود.

فرامرز نقيبي از تكميل 26 متري راه‌آهن و ساماندهي حريم راه‌آهن حدفاصل صدا و سيما تا پل سردار نبوي به عنوان ديگر طرح‌هاي ضروري نام برد و اظهار داشت: در اين منطقه قشر ضعيف زندگي مي‌كنند و براي رفاه آنها بايد اين طرح‌ها را جدي گرفت.

نقيبي خاطرنشان كرد: تجهيز بازارهاي هفتگي به سرويس‌هاي بهداشتي و امكانات رفاهي و ساماندهي دست‌فروشان و جلوگيري از سد معبر از ديگر نكاتي است كه بايد در بودجه ديده شود.

عضو ديگر شوراي شهر ساري نيز گفت: در تدوين بودجه سه مرحله علمي و جدي وجود دارد كه عبارتند از تنظيم، تصويب و نظارت و ما بايد براي تنظيم درست بودجه به شاخص‌هاي آن توجه كنيم.

كوروش يوسفي با بيان اينكه نظارت بر بودجه جدي نبوده است، افزود: از نكاتي كه در مورد بودجه بايد مورد عنايت ويژه قرار گيرد تعيين شاخص‌هاي نظارت است.

نماينده شوراي شهر در شوراهاي شهرستان و استان بر ضرورت ايجاد در آمد پايدار تاكيد كرد و گفت: به انضباط مالي يعني تعادل بين درآمد و هزينه اعتقاد دارم و معتقدم بودجه درست منجر به بهره‌وري بالا مي‌شود.

يوسفي اتمام طرح‌هاي نيمه‌تمام و توجه به آموزش كاركنان را نيز يادآوري كرد.

پرويز شعباني ديگر عضو شوراي شهر ساري نيز با اشاره بر ضرورت مديريت بر هزينه كرد افزود: تقدم درآمد بر هزينه و تعادل بين درآمدها و مصارف موضوعي است كه بايد به طور جدي به آن توجه كرد.

وي به توسعه فضاي سبز، آموزش كاركنان و شهروندان، پيگيري نصب كارخانه زباله‌سوز، جمع‌آوري متكديان، افزايش بودجه عمراني نسبت به بودجه جاري و توجه به موضوعات مرتبط با شهرداري به عنوان طرح‌هايي كه بايد در بودجه ديده شود، اشاره كرد.

دبير شوراي شهر ساري تاكيد كرد: پياده‌روسازي از كارهاي عمراني است كه بايد جدي گرفته شود.

وي با اشاره به موضوعي كه تحت عنوان بدهكاري شهرداري در برخي رسانه‌ها انعكاس پيدا كرد، خواستار اطلاع‌رساني در اين زمنيه شد تا مردم از نگراني درآيند.

سيد مهدي احمدي ديگر عضو شوراي شهر ساري نيز با بيان اينكه جلسات بودجه بايد كارشناسي باشد تا به برنامه‌ريزي بهتر منجر شود، افزود: توجه كارشناسي به سرفصل‌هاي عمراني و جاري در بودجه لازم است.

وي ادامه داد: رئيس كميسيون بودجه بايد در مورد وضعيت بودجه سال گذشته گزارش كاملي را ارائه دهد تا با اطلاعات دقيق بودجه سال بعد تدوين شود.

احمدي با تاكيد بر اينكه تكليف پروژه‌هاي نيمه‌تمام بايد مشخص شود، افزود: تعيين بودجه مورد نياز براي تكميل پروژه‌هاي نيمه‌كاره و اولويت‌بندي اين پروژه‌ها و توجه به بودجه فرهنگي از ديگر مواردي است كه بايد مورد توجه شورا قرار گيرد.

عضو ديگر شوراي شهر ساري با بيان اينكه فعلاً در مرحله تدوين و سياست‌گذاري هستيم، گفت: بايد نخست در مورد ساز و كارهاي درآمد و هزينه بحث كنيم.

سيدمحمد آقاميري با اشاره به ساماندهي تقريبي محورهاي شمال، شرق و غرب شهر تصريح كرد: اما مردم جنوب به دليل عدم ساماندهي محور با مشكلات جدي مواجه هستند و از عبور اسپورد تا سي‌ان‌جي تاكنون 14 نفر بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند و اين مسئله بايد مورد توجه قرار گيرد.

عضو ورزشي شوراي شهر ساري نيز در اين نشست گفت: از جمله سازمان‌هايي كه در دو سال اخير بودجه‌اي به آن تعلق نگرفته آرامستان است زيرا آن را يك سازمان درآمدزا مي‌دانند در حالي كه مسايل و دغدغه‌هاي زيادي در آرامگاه وجود دارد و بايد به نيازهاي آن از جمله فضاي كافي در سطح شهر توجه شود.

سعيد نجاريان پيشنهاد كرد: روساي كميسيون‌هاي شورا در كار گروه فني و عمراني شهرداري شركت كنند تا بيشتر در جريان مسايل شهر قرار گيرند.

محمدحسن محمدي‌كيادهي نماينده شهردار در امور شوراي شهر ساري نيز با قدرداني از اعضاي شورا به خاطر شيوه تدوين پيش‌نويس بودجه گفت: شهرداري براي لحاظ كردن اولويت‌هايي كه از سوي اعضاي شورا عنوان شد آمادگي كامل دارد.

عليجان شمشيربند رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر ساري نيز بيان داشت: بايد بر لزوم جامع‌نگري در بودجه شود و پيشنهادات خود براي ملحوظ داشتن در بودجه سال بعد را به شرح بيان كرد.

انتهاي پيام/2296/

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن