تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820599030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيانگر تاثيرگذاري و اقتدار انقلاب اسلامي در تحولات منطقه اي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: بيانگر تاثيرگذاري و اقتدار انقلاب اسلامي در تحولات منطقه اي
معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور ترور شخصيت هاي علمي، حوزوي و دانشمندان كشورمان را بيانگرتاثيرگذاري و اقتدار انقلاب اسلامي در تحولات منطقه اي و جهاني و ترس آنها از گسترش تفكرات انقلابي ملت ايران به همه جوامع بشري برشمرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ محمدباقرنوبخت در همايش بزرگداشت سالروز شهادت آيت الله شهيد مفتح درتويسركان وحدت حوزه و دانشگاه را تجلي پيشرفت علمي و عملي انقلاب اسلامي و مرهون تلاشها و مجاهدت هاي شهيد مفتح بيان كرد و گفت : شهادت آيت الله مفتح هم از نظر تاريخي و هم از نظر فلسفه تاريخ قابل ارزيابي است چرا كه اين شهيد بزرگوار يك مبارز بزرگ ، افشاگر ماهيت فاسد رژيم پهلوي و درعين حال يك مجتهد متعهد بود.
آقاي نوبخت تصريح كرد: شهيد مفتح مغز متفكر حوزه بود كه با تعامل خوب با دانشگاه زمينه وحدت اين 2 نهاد را فراهم كرد.
وي در ادامه توطئه ها ، تحريمها ، تهديدها و فشار بر ملت ايران از سوي استكبار جهاني و در راس آنها آمريكا را نشان ضعف و استيصال آنها در مقابله با توسعه و پيشرفت روزافزون كشورمان برشمرد و افزود: اگر جمهوري اسلامي ايران از اقتدار ، صلابت و قدرت تاثيرگذار برخوردار نبود كشورهاي غربي و آمريكا هيچوقت راضي به توافقنامه ژنو و گفتگو باكشورمان نمي شدند .
نماينده مردم تويسركان در مجلس شوراي اسلامي هم در اين همايش اصلاح جامعه ، ايجاد تمدن اسلامي ، رفاه اجتماعي و ايجاد سعادتمندي در جامعه را ازآرمانهاي مشترك حوزه و دانشگاه برشمرد و گفت: هر 2 نهاد مقدس حوزه و دانشگاه پرورش دهنده بزرگان علمي وفكري جامعه اسلامي ما هستند كه وحدت بين آنها راه رسيدن به اهداف متعالي اسلامي را هموارتر كرد.
محمدمهدي مفتح حوزه و دانشگاه را قطب هاي علمي و عملي جامعه بيان كرد و افزود: وحدت ساختاري و اصول اسلامي با استفاده از انديشمندان و صاحبنظران هر 2 نهاد حوزه و دانشگاه حاصل مي شود ./س

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن