تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819003516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده ولي‌فقيه در سپاه ثارالله كرمان:انقلاب اسلامي با روحيه مقاومت نابودشدني نيست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده ولي‌فقيه در سپاه ثارالله كرمان:انقلاب اسلامي با روحيه مقاومت نابودشدني نيست
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ثارالله استان كرمان گفت: انقلاب اسلامي با روحيه مقاومت نابودشدني نيست.


به گزارش خبرگزاري فارس از منوجان، حجت‌الاسلام علي عرب‌پور عصر امروز در همايش بصيرتي سياسي بسيجيان اين شهرستان اظهار داشت: با دقت كردن در كلام نوراني امام حسين (ع) موضع ما مشخص و تكليف روشن مي‌شود كه كجا بايستيم و كجا سكوت كنيم.

وي ادامه داد: امام حسين (ع) ريشه بسياري از مصيبت‌هاي وارده بر جهان اسلام را سكوت عوام و خواص مي‌داند، اگر چهره‌هاي مشهور جهان اسلام و عرصه سياست مي‌دانستند كه هر يك از احكام الهي به دست آنها اجرايي مي‌شود و سعادت آنها را به دنبال دارد و امنيت و آسايش ايجاد مي‌كند، امروز اثري از ظالمان نبود.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ثارالله استان كرمان افزود: هدف از قيام امام حسين (ع) اين بود كه راه سعادت و همچنين چهره زشت ظلم و ظالم را نشان مردم بدهد و انتظاري كه از مردم داشته، ياري مسلمين و مظلوم بوده است، اگر فرد و جامعه در مسير انواع شهوات اعم از جاه و مقام، اقتصاد، چپاول و غارت بيت‌المال قرار بگيرد هر چيز وارونه مي‌شود و كفر جاي حق و باطل را مي‌گيرد.

وي تصريح كرد: كسي كه با شهدا و امام شهدا تاكنون محكم ايستاده است به او اصولگراي محض مي‌گويند و مؤمن و شيعه واقعي است، ايستادگي و مقاومت در برابر سختي‌ها مي‌تواند، رمز پيروزي باشد.

عرب‌پور اضافه كرد: خط مقاومت، خط مبارزه است و خط ايستادگي، خطي است كه خداوند به ما نشان داده و اتصال به دين الهي و پيروي از حكومت اسلامي و ولايت الهي است كه داشتن بصيرت و معرفت مهم است.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ثارالله استان كرمان بيان داشت: انقلاب اسلامي مشابهت به تمام تاريخ دارد و تمام چكيده تاريخ يك‌جا در انقلاب اسلامي ما وارد شده و داراي مكتب ناب محمدي (ص) است.

عرب‌پور متذكر شد: انقلاب اسلامي يك مجموعه مقدس و نوراني از تاريخ انبياي الهي است و عرصه و عصر انقلاب اسلامي و تمرين آن‌چه در طول انقلاب رخ داده است بيشتر در حال تحقق آرمان‌هاي انبياي الهي هستند.

وي خاطرنشان كرد: دشمنان، اين انقلاب را خوب نشنا‌خته‌اند، ويژگي و نرم‌افزار انقلاب اسلامي ظلم‌ستيزي و استكبارستيزي است، انرژي هسته‌اي حق مسلم ما است و اجازه معامله را با هيچ‌كس نمي‌دهيم و تا روحيه مقاومت است، اين كشور اسلامي نابودشدني نيست .

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ثارالله استان كرمان گفت: ما بايد از تاريخ، عبرت بگيريم، مردم ما جنگ هشت ساله را تبديل به دفاع مقدس كردند و انقلاب اسلامي با اقتصاد مقاومتي به اينجا رسيده است.

وي در پايان اذعان داشت: دعواي ما با نظام سلطه در مورد انرژي هسته‌اي نيست و ارتباط و مذاكره نمي‌تواند، مشكلات كشور ما را حل كند، بلكه بحث بيداري و عدالت است.

انتهاي پيام/80006/ذ30

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن