تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821034772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش مي‌دهدحاشيه‌هاي روز نخست سفر هاشمي‌ به رفسنجان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش مي‌دهدحاشيه‌هاي روز نخست سفر هاشمي‌ به رفسنجان
سفر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام به رفسنجان با حاشيه‌هاي جالبي از جمله خوشحالي هاشمي‌رفسنجاني از حضور در زادگاهش همراه بود.


به گزارش خبرگزاري فارس از رفسنجان، سفر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام به رفسنجان با حاشيه‌هاي جالبي از جمله خوشحالي هاشمي‌رفسنجاني از حضور در زادگاهش همراه بود.

در حالي كه قبل از ورود هاشمي‌رفسنجاني به رفسنجان شنيده مي‌شد، حجت‌الاسلام سيد حسن خميني در اين سفر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را همراهي مي‌كند، اما سيد حسن به رفسنجان نيامد.

شهر رفسنجان به مناسبت حضور آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني در تسخير بيلبوردها و بنرهايي در آمده بود كه به رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با عناوين مختلف خيرمقدم گفته بودند.

تعدادي سواركار با اسب‌هاي خود به استقبال هاشمي‌رفسنجاني آمده بودند و در ابتداي خروجي فرودگاه رفسنجان ايستاده بودند.

همچنين جمع زيادي از مردم رفسنجان، مسئولان استاني از جمله استاندار كرمان، تعدادي از معاونان استاندار و مديران استانداري كرمان، حجت‌الاسلام صباحي امام جمعه موقت كرمان، جمعي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي و روحانيان، نماينده مردم رفسنجان و نماينده مردم زرند و كوهبنان در مجلس شوراي اسلامي و مسئولان بومي رفسنجان براي استقبال از هاشمي‌رفسنجاني به فرودگاه آمده بودند.

جمع زيادي از خبرنگاران و عكاسان رسانه‌هاي استان كرمان و شهرستان رفسنجان در فرودگاه حضور داشتند و رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام بلافاصله بعد از آنكه از هواپيما خارج شد به سمت خبرنگاران آمد و به سئوال خبرنگار واحد مركزي خبر در كرمان پاسخ داد.

شادماني در چهره هاشمي‌رفسنجاني نمايان بود و با لبخند به جمع خبرنگاران آمد، وي در گفت‌و‌گو با خبرنگاران هم خوشحالي خود از حضور در رفسنجان را ابراز كرد و بيان داشت: از اينكه بعد از مدت‌ها به شهرم آمده‌ام، خوشحال هستم.

فاطمه هاشمي‌رفسنجاني در اين سفر پدر خود را همراهي مي‌كند.

تعداد خودروهاي استقبال‌كنندگان از هاشمي‌رفسنجاني به حدي زياد بود كه در مسير فرودگاه تا مسجد جامع شهر رفسنجان ترافيك ايجاد شد و مردم با قرباني كردن گاو از رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام استقبال كردند.

مردم حاضر در مسجد جامع شهر رفسنجان با شعارهاي «درود بر خامنه‌اي، سلام بر هاشمي»، «هاشمي، هاشمي خدا نگهدار تو» از رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام استقبال كردند.

محل برگزاري آيين دومين سالگرد امام جمعه فقيد رفسنجان با دكور ساده‌اي متشكل از چند بنر تزئين شده بود.

مردم در هنگام سخنراني حجت‌الاسلام رستگاري و امام جمعه رفسنجان با صداي بلند شعار مي‌دادند، «هاشمي، هاشمي منتظر تو هستيم» و هاشمي‌رفسنجاني كه استاندار كرمان در يك سمتش و نماينده رفسنجان در سمت ديگرش نشسته بودند، لبخند بر لب و با بلند كردن دست به ابراز احساسات مردم پاسخ مي‌داد و با سر اشاره مي‌كرد كه مي‌آيم.

زماني كه شعارهاي مردم براي سخنراني هاشمي‌رفسنجاني شدت گرفت، سخنراني استاندار كرمان و فرماندار رفسنجان لغو شد و رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام براي ايراد سخن به جايگاه رفت.

گرچه يك صندلي براي هاشمي‌رفسنجاني در نظر گرفته بودند، اما وي ترجيح داد به صورت ايستاده با مردم سخن گويد.

تعدادي از مردم تصاوير مقام معظم رهبري و رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را در دست داشتند و سيد حسين مرعشي سخنگوي تعليق شده حزب كارگزاران هم در اين مراسم حضور داشت.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام بعد از حضور در مراسم سالگرد امام جمعه فقيد رفسنجان راهي موزه رياست جمهوري رفسنجان شد و همچنين نشستي را با جمعي از اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستاي شهرستان رفسنجان برگزار كرد، ديدار با روحانيان از ديگر برنامه‌هاي سفر هاشمي‌رفسنجاني به رفسنجان بود.

هاشمي‌رفسنجاني همچنين صبح امروز با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهداي رفسنجاني اداي احترام كرد و قرار است، صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامي رفسنجان سخنراني كند و بعد از ظهر امروز هم به شهر نوق مي‌رود، وي همچنين در روز پنجشنبه براي سخنراني در دانشگاه آزاد اسلامي و ايراد سخن در جمع كرماني‌ها وارد شهر كرمان مي‌شود.

==================

حاشيه‌نگاري از مهسا حقانيت

==================

انتهاي پيام/80019/ي40

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن