تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802764330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون محيط زيست استان يزد:ميزان CO2 در استان يزد نسبت به 10 سال گذشته چهار برابر شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون محيط زيست استان يزد:ميزان CO2 در استان يزد نسبت به 10 سال گذشته چهار برابر شده است
معاون محيط زيست استان يزد گفت: متاسفانه ميزان گاز CO2 در استان يزد نسبت به 10 سال گذشته، چهار برابر شده است و اين هشداري جدي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از يزد، محمدرضا كوچك‌زاده، عصر امروز در نشست بررسي مسائل و مشكلات مردم شاهديه با حضور نماينده مردم يزد، فرماندار يزد و جمعي از مسئولان استان و شهرستان اظهار داشت: همواره توسعه در مناطق مختلف همراه با بروز مشكلاتي خواهد بود و استقرار صنايع در منطقه اردكان به يزد نيز باعث بروز مشكلات زيادي براي مردم شده است.

وي خاطرنشان كرد: براي حل اين معضل راهكاري كوتاه مدت كه برخورد با واحدهاي آلاينده از طريق جريمه شدن و تعطيلي است انجام شده و در ارتباط با كوره‌هاي آجرپزي نيز در بخش كوره‌هاي دستي از طريق قطع سوخت و انتقال آنها به مكان ديگر، اقدامات لازم در دست اقدام و پيگيري است.

كوچك‌زاده در پاسخ به اعتراض شديد مردم به وجود صنايع آلاينده از جمله كارخانه ذوب فلزات، شركت‌هاي كاشي و .. در اين منطقه اظهار داشت: بايد از طريق كشوري پيگيري لازم براي اختصاص بودجه و تدوين برنامه سراسري صورت گيرد و محيط زيست يك تنه و با بودجه محدود قادر به پيگيري اين امور نيست.

معاون محيط زيست استان يزد همچنين عنوان كرد: متاسفانه ميزان گاز co2 در يزد نسبت به 10 سال گذشته بيش از چهار برابر شده و بايد براي صنايع مستقر در اطراف يزد راهكاري سريع انديشيده شود زيرا اين منطقه به هيچ عنوان كشش صنايع جديد را ندارد البته بايد از توسعه صنايع آلاينده فعلي نيز جلوگيري شود.

كوچك‌زاده يادآور شد: معاونت نظارت و پايش در محيط زيست يزد راه‌اندازي شده و مردم مي‌توانند شكايات خود را از طريق واحد رسيدگي به شكايات به شماره 8252302 اطلاع دهند.

در اين نشست درخواست‌هاي مردمي از جمله ايجاد پاسگاه راهنمايي و رانندگي با توجه به محل ايجاد شده در اين منطقه، احداث درمانگاه شبانه روزي، ايجاد نمايندگي نهادها و ادارات با وجود گذشت بيش از 18 سال از شهر شدن اين منطقه، مبارزه با واحدهاي آلاينده از جمله دامداري‌هاي سطح شهر و كارخانه ذوب فلزات كه با وجود قول هشت ساله مسئولان هنوز به كار خود ادامه مي‌دهد، اختصاص سهميه پساب فاضلاب به فضاي سبز شاهديه، برخورد با اتباع خارجي غيرمجاز، رفع مشكلات مسكن مهر، ايجاد امكانات شهري به ويژه خط كشي و جدول‌گذاري معابر اصلي و .... از درخواست‌هاي اين منطقه بود كه طي مصوبه‌اي براي پيگيري به شوراي شهر شاهديه و فرمانداري ابلاغ شد.

سرهنگ يوسف سپهوند، فرمانده انتظامي شهرستان يزد، نمايندگان آب منطقه‌اي، راه و شهرسازي، عسكرزاده معاون فرماندار و صمدي بخشدار مركزي، ابوالحسني شهردار شاهديه و ... نيز محمدصالح جوكار رئيس مجمع نمايندگان و نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه حضور داشتند و به سئوالات مردم شهر شاهديه پاسخ دادند.

شهر شاهديه با 18 هزار نفر جمعيت شامل مناطق نصرت‌آباد و ابرندآباد و ... است و از دروازه قرآن تا بخش زارچ، جزو منطقه شاهديه محسوب مي‌شود.

انتهاي پيام/2464/ك40

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن