تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819231222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل بهزيستي استان يزد:آمار بيماران رواني در يزد بالاست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل بهزيستي استان يزد:آمار بيماران رواني در يزد بالاست
مديركل بهزيستي استان يزد، آمار بيماراني كه از بيماري‌هاي روحي و رواني رنج مي‌برند را در استان يزد بالا خواند.


به گزارش خبرگزاري فارس از يزد، محمدحسين رحيمي نسب، ظهر امروز در سومين كارگاه آموزشي تربيت مربي سلامت روان با حضور كارشناسان دفاتر مشاوره بهزيستي 15 استان كشور در يزد اظهار داشت: سلامت روان دغدغه همه افراد جامعه و موضوعي است كه در كل ساعات شبانه روز افراد با آن درگير هستند.

وي با اشاره به آمار بالاي بيماران رواني در استان يزد بيان كرد: خانواده‌هاي داراي بيمار رواني با مسائل فرهنگي و اجتماعي متعددي در جامعه روبه‌رو هستند.

مديركل بهزيستي استان يزد با بيان اينكه منشأ بسياري از بيماري‌هاي جسمي، ناراحتي‌هاي روحي و رواني است، اظهار داشت: مراكز ارائه خدمات سلامت روان بايد در دسترس باشند و خدمات آنها به لحاظ هزينه براي عموم قابل پرداخت باشد.

وي با اشاره به اينكه هفت مركز سلامت روان محلي در استان يزد فعاليت مي‌كنند، يادآور شد: اين مراكز با رويكرد اجتماع‌محور در محلات و با هدف ارتقاي سلامت روان مردم فعاليت مي‌كنند.

كارشناس مسئول دفتر مشاوره بهزيستي استان يزد نيز در اين مراسم اظهار داشت: اين كارگاه با هدف ارتقا سلامت روان خانواده از طريق مربيان آموزش ديده در مراكز سلامت روان محلي برگزار شده است.

حسينعلي دهقاني‌زاده افزود: كارشناسان شركت كننده در اين كارگاه آموزشي سه روزه، با مباني سلامت روان اجتماع محور آشنا مي‌شوند.

وي ادامه داد: اين سومين دوره اين كارگاه آموزشي است و دوره‌هاي قبلي كارگاه در استان‌هاي خراسان رضوي و قزوين برگزار شده است.

انتهاي پيام/2464/ك20

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن