تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820317326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميني‌بوس حامل11 دانش‌آموز واژگون شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ميني‌بوس حامل11 دانش‌آموز واژگون شد
يك دستگاه ميني‌بوس سرويس مدرسه حامل 11 دانش‌آموز در جزيره كيش صبح امروز (سه‌شنبه) به دليل خواب‌آلودگي راننده واژگون شد و به هيچ‌يك از دانش‌آموزان آسيب نرسيد.


به گزارش ايرنا، ميني بوس حامل 11 دانش آموز دبستان غيرانتفاعي در شهرك صدف جزيره كيش صبح امروز به دليل خواب آلودگي راننده، انحراف به چپ و برخورد با تير چراغ برق، واژگون شد.

رئيس اداره آموزش و پرورش كيش در اين باره گفت: در اين حادثه به طور معجزه آسايي به هيچ يك از دانش آموزان آسيب و حتي جراحت سطحي وارد نشد.

سيد احسان حقي تصريح كرد: رانندگان در اين جزيره شب ها مشغول كارند يا اين كه شب نشيني مي كنند و خستگي و بي خوابي مي تواند عامل اين قبيل حوادث باشد.

وي از نيروي انتظامي خواست رانندگان سرويس مدارس از نظر اعتياد به مواد مخدر در آزمايش هاي دوره اي تحت نظارت باشند و اين آزمايش فقط به زمان صدور مجوز فعاليت آنها محدود نباشد.

يادآور مي شود، سال تحصيلي گذشته نيز يك دستگاه ميني بوس سرويس دبيرستان پسرانه الغدير در جزيره كيش بر اثر خواب آلودگي راننده واژگون شد.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن