تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت و توسعه حوزه‌هاي علميه مورد انتظار امام زمان(عج) است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ساخت و توسعه حوزه‌هاي علميه مورد انتظار امام زمان(عج) است
يكي از مراجع تقليد شيعيان با بيان اين كه ساخت و توسعه مدارس علميه مورد انتظار امام عصر(عج) است، گفت: دشمنان و مخالفان بودجه‌هاي مهم خود را صرف مدارس مي‌‌كنند و مي‌‌خواهند عقايدشان را ترويج كنند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، آيت‌الله العظمي صافي گلپايگاني در ديدار انجمن حاميان توسعه مدارس علميه، به تبيين اهميت و جايگاه حوزه‌هاي علميه در هدايت مردم پرداخت.

وي با ابراز خرسندي از شروع اين كار گفت: در طول تاريخ هميشه اشخاصي بودند كه مدارس علميه را توسعه مي‌دادند، اما امروز به مراتب اين نياز بيشتر احساس مي‌شود، اگر مردم مي‌خواهند دين اسلام پابرجا بماند و ولايت اهل‌بيت(ع) گسترش يابد، بايد مدارس علميه را توسعه دهند.

استاد برجسته حوزه افزود: مسئوليت همه در اين شرايط حساس كه دشمنان اسلام با همه قوا براي از بين بردن مباني ديني و عقيدتي به كار گرفته‌اند، زياد است، چرا كه دشمنان و مخالفين بودجه‌هاي مهم خود را صرف مدارس خود مي‌‌كنند، كه البته سياستشان نيز همين است و مي‌‌خواهند عقايد خود را ترويج كنند.

وي خاطرنشان كرد: ساخت و توسعه مدارس علميه مورد انتظار امام زمان(عج) است، چرا كه تعليم قرآن و احاديث حضرات معصومين(ع) در اين مدارس انجام مي‌شود و مقصد همه ما نيز يكي مي‌باشد و آن پيشرفت اسلام است.

آيت‌الله صافي با ابراز خرسندي از شروع توسعه مدارس علميه، ابراز اميدواري كرد اين كار با سرعت و جديت زياد ادامه يابد تا طلاب و روحانيون مهذب و عالم تربيت شوند تا بتوانند جامعه را با مكتب اهل‌بيت(ع) بيش از پيش آشنا كنند./س

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن