تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803732101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنايي با دوربين‌هاي هوشمند جديد سامسونگ


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: آشنايي با دوربين‌هاي هوشمند جديد سامسونگ
دوربين‌هاي جديد WB250F,WB200F، WB800F، WB30F، DV150F و ST150F به بازار ايران وارد شدند. براي آشنايي بيشتر با اين مدل ها در ادامه گزارش همراه ما باشيد
به گزارش دريجه فناوري اطلاعات ؛كمپاني سامسونگ دوربين‌هاي هوشمند ارتقا يافته خود را كه اولين سري محصولات مبتني بر فناوري جديد همگرايي ديجيتال هستند (WB250F/WB200F، WB800F، WB30F، DV150F و ST150F)را راهي بازار ايران كرد. اعضاي جديد اين گروه دوربين‌هاي هوشمند يعني دوربين‌هاي سري WB مدل long-zoom، سري DV (Dual View Visual) و ST (Stereo) سري Style Featureاز عملكرد بصري بالا، ظاهر كلاسيك و از قابليت اتصال به اينترنت برخوردارند.

سامسونگ با بهره‌گيري از فناوري جديد واي‌فاي و مخصوص دوربين‌هاي هوشمند خود كه نخستين بار در نمايشگاه CES 2012 معرفي شد سري دوربين‌هاي جديدش را با عنوان دوربين‌هاي هوشمند 2.0 عرضه كرده است. قابليت‌هاي جديد و ارتقاي اين دوربين‌ها با ايجاد انقلابي تازه در صنعت دوربين‌هاي قابل اتصال، به كاربران اين توانايي را مي‌دهد كه عكس‌هاي مورد علاقه خود را بلافاصله بعد از گرفتن، آپلود كنند و به معناي واقعي از كاربردهاي يك دوربين هوشمند تمام عيار استفاده كنند. مفهوم "به راحتي يك كليك" (One Click, Simplify) به دستگاه‌هاي متصل شده اين قابليت را مي‌دهد كه بدون نياز به كامپيوتر يا تبلت يا هر ابزار واسطه ديگر و تنها با يك كليك روي دوربين، عكس‌ها را به اشتراك بگذارد. در طراحي و كارايي اين دوربين، توجه خاصي به كاربران گوشي‌هاي هوشمند شده، از همين رو، كاربران موبايل‌هاي هوشمند، با استفاده از صفحه نمايش لمسي و بزرگ‌تر گوشي‌هاي هوشمند خود راحت‌تر مي‌توانند عكس‌ها را ويرايش و خيلي سريع‌تر آپلود كند.

اتصال آسان، روياي كاربران دوربين است كه هر زمان كه از دوربين‌هاي سامسونگ با قابليت اتصال به واي‌فاي استفاده مي‌كنند، به حقيقت مي‌پيوندد. با اين دوربين‌ها، عكاسان مي‌توانند يك دنياي متصل را از طريق قابليت‌هاي ارتقا يافته يا به وسيله هر كدام از ويژگي‌هايي كه از طريق بي‌سيم مهيا مي‌شود، تجربه كنند.

AutoShare يكي از قابليت‌هاي اين دوربين‌هاست كه به كاربر اين امكان را مي‌دهد تا به محض گرفتن عكس، از طريق ارتباط واي‌فاي آن را به تلفن هوشمند خود فرستاده و در آن ذخيره كنند. اين ويژگي كه امكان پشتيبان گرفتن و به اشتراك گذاشتن لحظات خاص را مهيا مي‌كند، خيلي زود و دقيقا بعد از نصب، جزو ويژگي‌هاي اصلي و اوليه دوربين مي‌شود. اتصال آسان همچنين در طراحي خارجي دوربين‌هاي هوشمند لحاظ شده و با فشردن تنها يك دكمه يعني دكمه كليدي و مستقل Direct Link، مي‌توان واي‌فاي را فعال كرد. كاربران حتي مي‌توانند كاربردي‌ترين قابليت‌هاي بي‌سيم خود را به صورت يك كليد معرفي كنند تا در هر كجايي از دنيا كه هستند خيلي سريع عكس‌هاي يادگاري خود با دوستان و خانواده‌شان را به اشتراك بگذارند.

اپليكيشن متفاوت Smart Camera سامسونگ در راستاي تعهد سامسونگ براي ايجاد دنياي ارتباطاتي متصل و علاقه مشتريان به اپليكيشن‌هايي طراحي شده كه دسترسي بيشتري به دنياي فناوري را ارئه مي‌دهد. كاربران تلفن‌هاي هوشمند مبتني بر سيستم‌عامل iOS و اندرويد مي‌توانند اين اپليكيشن را روي تلفن‌شان دانلود كرده و سپس با دوربين‌هاي هوشمند موجود از طريق واي‌فاي، دوربين هوشمند را كنترل كنند، از عكس‌ها پشتيبان بگيرند و آنها را به اشتراك بگذارند. با تركيب سه مولفه هوشمند آن هم با يك لمس، اپليكيشن SMART CAMERA App. تمامي اين قابليت‌هاي ارتقا يافته Remote Viewfinder و Mobile Link را به صورت يكپارچه در مي‌آورد و ابزار جديد AutoShare به كاربران اين امكان را مي‌دهد تا كل فرآيند گرفتن عكس و به اشتراك گذاري آن را كنترل كنند.

ميونگ ساپ هان (Myoung Sup Han)، معاون ارشد و رئيس بخش عكسبرداري ديجيتال شركت سامسونگ الكترونيكس اعلام كرد: "سامسونگ معتقد است كه آينده عكاسي در ارتباطات و در مرحله بعدي دوربين‌هاي هوشمند سامسونگ رقم خواهد خورد. به همين دليل نيز ما به دنبال راهي بوده‌ايم كه تجربه بي‌نظيري از عكاسي متصل به اينترنت را با استفاده از قابليت‌هاي اتصال بي‌سيم در اختيار كاربران قرار دهيم. در ميان دوربين‌هاي اين شركت از دوربين‌هاي سبك و جيبي Long Zoom گرفته تا دوربين‌هاي شيك Dual LCD، دوربين‌هاي جديد فناوري را به نمايش گذاشته‌اند كه كيفيت تصوير را با اتصالي كه مشتريان امروزي نياز دارند، در اختيارشان قرار مي‌دهد.

معرفي WB250F:

دوربين‌هاي سري WB Long Zoom گرفتن عكس‌هاي كيفيت بالا با دوربيني شيك و كلاسيك را براي كاربران فراهم مي‌كنند. WB250F تصاوير فوق‌العاده‌اي را با زوم 18 برابر، 14.2 مگاپيكسل، سنسور CMOS براي دوربين‌هاي WB250F و CCD براي دوربين‌هاي WB200F و لنز 24mm ثبت مي‌كند. اين دوربين با طراحي كلاسيك، مجهز به صفحه لمس هيبريدي شامل يك نمايشگر لمسي LED و كليد ناوبري با قابليت 5 جهت است كه به كاربر امكان مي‌دهد نحوه كنترل دوربين خود را به دلخواه تنظيم كند. براي عكاساني كه مي‌خواهند بيشترين استفاده را از اين ويژگي كنند يك حالت Manual براي كنترل كامل تنظيمات وجود دارد.

براي سرعت بخشيدن به يك عكاسي فوق‌العاده، دوربين‌هاي جديد WB ويژگي ديگري با عنوان Best Face را دارند كه در حالت عكاسي Burst بهترين حالت‌هاي چهره را در يك مجموعه عكس پشت سر هم شناسايي مي‌كند و در نهايت عكسي را مي‌گيرد كه در آن همه افراد جمع خوب به نظر مي‌آيند. همچنين حالت Smart و ويژگي Motion Photo به كاربران اين توانايي را مي‌دهد كه تحت هر شرايطي به عكس‌هاي فوق استاندارد و خلاقانه دست پيدا كنند. با اضافه كردن ويژگي واي‌فاي، كاربران مي‌توانند عكس‌هاي با كيفيت را به سادگي و سريع به اشتراك بگذارند. دوربين WB250F با فلش خارجي تكميل مي‌شود و در چهار رنگ خاص سفيد، مشكي كبالت، خاكستري سربي و قرمز در بازار موجود است.

مدل‌هاي ارتقا يافته دوربين‌هاي هوشمند سامسونگ

دوربين WB800F، يك دوربين كلاسيك با قابليت زوم طولاني مدت و زوم 21 برابري نوري و سنسور 3/16 مگاپيكسلي BSI CMOS است كه براي عكاسي در نور كم، عالي است. اين دوربين قدرتمند داراي يك كنترل هيبريدي است كه به عكاس اين حق انتخاب را مي‌دهد كه از بين كنترل نمايشگر لمسي و كنترل ناوبري پنج جهته يكي را براي كنترل دوربين انتخاب كند. اين دوربين در رنگ‌هاي سفيد، مشكي و قرمز در بازار موجود است.

دوربين WB30F دوربين ميني اين سري محسوب مي‌شود، توانايي‌هاي دوربين‌ WB كه شامل زوم اپتيكال 10 برابري و لنز وايد 24mm مي‌شود، در بدنه‌اي بسيار نازك با ضخامت تنها 17mm كنار هم جمع شده‌اند. ويژگي‌هاي ديگري كه در بدنه نازك و شيك اين دوربين جاي گرفته، شامل Magic Frame و Live Panorama مي‌شود كه به كاربر تجربه عكاسي حرفه‌اي‌تري را مي‌دهد. اين دوربين در رنگ‌هاي مشكي، قرمز، آلبالويي و صورتي روشن موجود است.

DV150قابليت اتصال به واي‌فاي را با يك صفحه‌نمايش LCD 48/1 اينچي تركيب كرده است؛ به اين معنا كه استفاده از اين دوربين بسيار راحت و براي كاربراني است كه خيلي دوست دارند از خودشان عكس بگيرند. قابليت پالت زيبايي اين دوربين به كاربر امكان مي‌دهد كه با توجه به موضوع عكس، به ويرايش افراد مختلف بپردازد. علاوه بر اين، ويژگي‌هاي خلاقانه‌اي مثل Small Filter، Motion Photo و Magic Frames به خلق عكس‌هايي جالب و تك نفره كه ارزش به اشتراك گذاشتن را دارند، كمك مي‌كند. تكنولوژي عكاسي DV150 ، 16.2 Megapixel، سنسور CCD، لنز F2.5 25mm و اپتيكال زوم 5x ، شرايط گرفتن عكسي با كيفيت بسيار بالا را فراهم مي‌كند كه هر لحظه امكان به اشتراك گذاشتنش وجود دارد. اين دوربين در رنگ‌هاي سفيد، مشكي، آلبالويي، سبز فسفري و صورتي روشن در بازار وجود دارد.

دوربين ST150F سري دوربين‌هاي هوشمند را كامل مي‌كند. اين دوربين با لنز 25mm 2F2.5 (bright) و اپتيكال زوم 5x، گرفتن عكس‌هاي روشن و با 16.2 مگاپيكسل و سنسور CCD امكان گرفتن تصاوير واضح و صاف را آسان مي‌كند. اتصال واي‌فاي اين دوربين، به كاربر امكان مي‌دهد عكس‌ها را در لحظه روي سايت‌هاي اجتماعي آپلود كنند. اين دوربين براي عكاسان آماتور و خلاق فوق‌العاده است و در چهار رنگ بي‌نظير، عكاسي و به اشتراك گذاشتن سريع را فراهم مي‌سازد.

گزارش از: حسين عاليان

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن