تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802545222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخشدار رودهن در گفت‌وگو با فارس:تيوپ سواري در پيست اسكي آبعلي ممنوع است/ روشنايي محور هراز تا پايان دي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بخشدار رودهن در گفت‌وگو با فارس:تيوپ سواري در پيست اسكي آبعلي ممنوع است/ روشنايي محور هراز تا پايان دي
بخشدار رودهن گفت: استفاده از تيوپ در سال‌هاي گذشته هم ممنوع بود ولي متأسفانه شاهد استفاده‌ آن بوديم كه اين مسئله امسال با جديت دنبال مي‌شود.


رضا طاهرخاني در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس با اشاره به اينكه تيوپ سواري مانند سال گذشته در پيست اسكي بين المللي آبعلي ممنوع است. گفت: استفاده از اين وسيله‌ي غير استاندارد و غير ورزشي در سال‌هاي گذشته هم ممنوع بود ولي متأسفانه شاهد استفاده‌ي آن بوديم كه اين مسئله امسال با جديت دنبال مي‌شود.

وي افزود: با هماهنگي كه با نيروي انتظامي صورت گرفته از ورود احتمالي تيوپ به داخل پيست جلوگيري و از فروش و يا اجاره آن به شدت جلوگيري مي‌شود .

بخشدار رودهن گفت: سال گذشته علي رغم تذكرات جدي مسئولان شاهد اتفاقات ناگوار در پيست اسكي آبعلي بوديم ولي امسال با تصميمات جديد از اجاره ويا ورود تيوپ به پيست ممانعت مي‌شود.

وي در پايان گفت: در صورت همكاري شبكه بهداشت و درمان شهرستان ، اتاق درمان و يا همان اورژانس در اين منطقه براي امداد رساني به مصدومين پيست اسكي آبعلي ايجاد مي‌شود.

محور هراز در دي ماه روشن مي‌شود

بخشدار رودهن از اجراي طرح روشنايي محور هراز در محدوده شهر آبعلي تا پايان دي ماه 92 خبر داد و گفت:‌ در جلسه پيگيري وحل مشكلات روشنايي محور هراز در محدوده شهر آبعلي كه با حضور رئيس راه و شهرسازي رودهن و پرديس، رئيس اداره برق رودهن و شهردار و رئيس شوراي اسلامي اين شهر كه در بخشداري رودهن برگزار شد گفت: در حدود دو سال است كه تير‌هاي روشنايي محور هراز و همچنين بلوار اصلي شهر آبعلي نصب شده بود كه متاسفانه به جهت وجود برخي مشكلات تا به امروز مورد بهره برداري قرار نگرفت.

وي افزود: با هماهنگي كه با اداره مسكن و شهرسازي رودهن و پرديس ، اداره برق رودهن و همچنين شوراي اسلامي شهر و شهرداري آبعلي صورت گرفت طرح اجراي روشنايي اين محور به طول سه كيلومتر تا پايان دي ماه سال جاري در دستور كار قرار گرفت.

بخشدار رودهن با بيان اينكه خاموشي در اين محور و همچنين شهر آبعلي موجب بروز برخي مشكلات و تصادفات مكرر و همچنين نارضايتي اهالي آبعلي شده بود گفت: اميدواريم با اجراي اين طرح مشكلات برطرف و موجبات رضايتمندي اهالي شهر آبعلي فراهم شود.

وي با اشاره به اينكه اجراي اين پروژه در حدود دو ميلياردو 500 ميليون ريال هزينه در بر داشته است گفت: روكش آسفالت اين محور در حوزه استحفاظي رودهن در دستور كار اداره راه و شهرسازي قرار گرفته و از اسفند سالجاري انجام خواهد شد.

طاهر خاني گفت: محور هراز يكي از مهمترين محورهاي مواصلاتي كشور و استان تهران محسوب مي‌شود و روزانه شاهد تردد هزار خودرو سبك و سنگين(به جز تريلر) در اين محور هستيم.

انتهاي پيام/

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن