تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803092650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس هيئت اسكي دماوند مطرح كرددستگاه‌هاي بالابر پيست آبعلي؛ نيازمند تعمير و نوسازي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس هيئت اسكي دماوند مطرح كرددستگاه‌هاي بالابر پيست آبعلي؛ نيازمند تعمير و نوسازي
رئيس هيئت اسكي شهرستان دماوند گفت: دستگاه‌هاي بالابر پيست آبعلي به دليل فرسودگي، نيازمند تعمير، نوسازي و به‌روز شدن هستند.


به گزارش خبرگزاري فارس از شرق استان تهران، فرهاد درويشي پيش از ظهر امروز در حاشيه افتتاح پيست بين‎المللي و استاندارد صحرانوردي كلوپ نور در امامزاده‌ هاشم (ع) دماوند بيان كرد: پيست آبعلي نخستين و قديمي‌ترين پيست كشور است كه اگر در تجهيزات و امكانات آن بازنگري نشود، در آينده قادر به ارائه خدمات به ورزشكاران نخواهد بود.

وي ادامه داد: خود دستگاه‌‎داران نيز به دليل سودآور نبودن پيست، انگيزه‌اي براي نوسازي و تجهيز دستگاه‌هاي تله اسكي خود ندارند و يا به دليل هزينه‎بر بودن اين كار، توان مالي آن را ندارند.

درويشي همچنين با اشاره به نياز اين پيست به دستگاه برف‌كوب افزود:‌ تهيه پيست‌كوب با مشاركت اداره ورزش و جوانان شهرستان و هيئت اسكي استان تهران و نيز خود دستگاه‎‌داران امكان‌پذير خواهد بود.

وي با تأكيد بر اينكه دستگاه‌داران بايد انگيزه اين كار را پيدا كنند، گفت: افزايش امكانات رفاهي و اسكي‌هاي استاندارد و به‌روز براي اجاره دادن به مراجعان، باعث افزايش مشتريان پيست خواهد شد.

رئيس هيئت اسكي شهرستان دماوند پيست آبعلي را قديمي‌ترين پيست كشور خواند كه به دليل وجود مسيرهاي مختلف، هم مناسب ورزشكاران حرفه‌اي و هم مناسب اسكي‌بازان مبتدي است.

وي در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاري فارس از شرق استان تهران، در خصوص ممنوعيت تيوپ‌سواري در اين پيست و در عين حال مصدوميت‌هاي ناشي از آن اظهار داشت: تيوپ‎سواري از سال 1387 در داخل پيست آبعلي ممنوع و در سال‌هاي اخير با تأكيد بيشتري دنبال شده است.

درويشي با بيان اينكه در حال حاضر ورود تيوپ و يا ارائه آن در محدوده پيست ممنوع است، افزود: اما برخي از افراد در حاشيه پيست، تيوپ‎سواري مي‌كنند و با وجود ممانعت نيروها‌ي انتظامي، تاكنون به دليل ازدحام بيش از حد افراد در حاشيه، امكان جمع‌آوري اين وسيله خطرناك فراهم نشده است.

رئيس هيئت اسكي شهرستان دماوند در خصوص راه‌اندازي مسير بين‌المللي و استاندارد صحرانوردي در پيست اسكي كلوپ نور امامزاده هاشم (ع) بيان كرد: در سال‎هاي گذشته تمرينات و مسابقات محلي در اين پيست انجام مي‌شد و پيست تنها براي اسكي‎بازان محلي و نيروهاي ارتش جمهوري اسلامي ايران شناخته ‌شده بود.

درويشي ادامه داد: در سال گذشته، برگزاري يك دوره مسابقات اسكي صحرانوردي در سطح پيشكسوتان در اين پيست، باعث معرفي آن به اسكي‌بازان استان تهران و مسئولان و دست‌اندركاران اين امر شد.

وي با اشاره به نياز فدراسيون اسكي كشور به يك پيست اسكي صحرانوردي استاندارد تصريح كرد: با معرفي اين پيست به فدراسيون جهاني اسكي و دعوت از نماينده فني اين فدراسيون، توانستيم مسير صحرانوردي پيست اسكي كلوپ نور را به عنوان نخستين پيست اسكي بين‌المللي و استاندارد صحرانوردي كشور در فدراسيون جهاني اسكي به ثبت برسانيم.

رئيس هيئت اسكي شهرستان دماوند با اشاره و حضور اسكي بازان توانمند و حرفه‌اي در شهرستان دماوند گفت: تيم اسكي صحرانوردي شهرستان نيز تا سال آينده تكميل خواهد شد و در مسابقات ليگ كشوري و بين‌المللي شركت خواهند كرد.

وي به حضور تعدادي از ورزشكاران رشته اسكي آلپاين در تيم‌هاي ملي اسكي آقايان و بانوان اشاره و خاطرنشان كرد: اين ورزشكاران تاكنون در مسابقات مختلف كشوري و بين‌المللي موفقيت‌هايي كسب كرده‌اند.

انتهاي پيام/2568/س40

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن