تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803084199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس هيئت بدنسازي و پرورش اندام خراسان جنوبي مطرح كردفرهنگ‌سازي و ارتقاي آگاهي‌هاي جامعه زمينه كسب افتخارات ورزشكاران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس هيئت بدنسازي و پرورش اندام خراسان جنوبي مطرح كردفرهنگ‌سازي و ارتقاي آگاهي‌هاي جامعه زمينه كسب افتخارات ورزشكاران
رئيس هيئت بدنسازي و پرورش اندام خراسان جنوبي خواستار فرهنگ‌سازي و ارتقاي آگاهي‌هاي جامعه براي كسب افتخارات بيشتر ورزشكاران استان شد.


محمدامين محمدپرست امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بيرجند اظهار داشت: بزرگترين دغدغه هيئت پرورش اندام مسائل مالي، عدم آشنايي خانواده‌ها با رشته ورزشي و كم رونق بودن فعاليت باشگاه‌هاي ورزشي است.

وي افزود: براي تامين منابع مالي لازم از طريق بكارگيري ديپلماسي ورزشي، طي جلسات متعدد با مسئولان فدراسيون، مقرر شد از ابتداي سال آينده براي اعزام ورزشكاران خراسان جنوبي به مسابقات برون مرزي هزينه‌اي اخذ نشود.

نهبندان و طبس ميزبان مسابقات استاني پرورش اندام

رئيس هيئت بدنسازي و پرورش اندام خراسان جنوبي با اشاره به سياست فعال كردن هيئت در تمام شهرستان‌هاي استان گفت: در برنامه‌هاي سال جاري هيئت، برگزاري مسابقات ورزشي در رشته پاورلفتينگ قهرماني استان به ميزباني شهرستان نهبندان است، همچنين مسابقات تك پرس خراسان جنوبي در شهرستان طبش گلشن و مچ‌اندازي در آرين‌شهر برگزار مي‌شود.

محمدپرست با بيان اينكه اجراي طرح استعداديابي، از مشكلات پيش روي هيئت پرورش اندام به لحاظ عدم آشنايي خانواده‌ها، عدم فرهنگ‌سازي مناسب رسانه‌اي و هزينه‌هاي بالاي آن است، خاطر نشان كرد: تلاش داريم با رونق‌بخشي بيشتر رشته‌هاي بدنسازي با فعاليت مستمر باشگاه‌هاي ورزشي از لحاظ كمي و كيفي، زمينه اجراي مناسب طرح استعداد يابي را در قالب برگزاري مسابقات متعدد فراهم كنيم.

مشاور رئيس فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام تصريح كرد: تاكنون هفت دوره مسابقات بدنسازي و پرورش اندام در سطح استاني و منطقه‌اي شرق كشور در رشته‌هاي مچ‌اندازي و پاورلفتينگ در خراسان جنوبي برگزار كرده‌ايم كه با وجود تمامي اين فعاليت‌ها، هنوز براي رسيدن به جايگاه واقعي در رشته پرورش اندام، نياز به كار و تلاش بيشتري داريم.

كسب پنج مدال رنگارنگ ورزشكاران خراسان جنوبي در مسابقات قهرماني آسيايي

محمدپرست متذكر شد: خطه خراسان جنوبي داراي چنان ظرفيت و پتانسلي است كه اگر استعدادهاي ورزشي آن كمي مورد توجه و اهتمام مسئولان قرار گيرد به سهولت مي‌توان ادعا كرد كه خراسان جنوبي در بخش مچ‌اندازي و پاورلفتينگ به عنوان يك قطب بين‌المللي در رشته بدنسازي و پرورش اندام در چند سال آينده مطرح شود.

وي به كسب پنج مدال قهرماني خراسان جنوبي در مسابقات قهرماني آسيايي اشاره كرد و افزود: ورزشكاران بدنسازي و پرورش اندام استان در سال جاري با كسب دو مدال طلا دو مرتبه بر سكوي قهرماني آسيا ايستاده‌اند و با كسب دو مدال نقره دو مقام نايب قهرماني را براي جمهوري اسلامي ايران بدست آورده‌اند و همچنين با غلبه بر حريفان آسيايي خود يك مدال برنز را به ارمغان آورده‌اند و در جايگاه سوم قرار گرفته‌اند كه اين موفقيت‌ها نشان از وجود استعدادهاي ناب اين خطه دارد.

رئيس هيئت بدنسازي و پرورش اندام خراسان جنوبي با بيان اينكه هيئت براي توسعه امر آموزش در سال گذشته دوره‌هاي مربيگري در رشته بدنسازي و پرورش اندام برگزار كرده است، اذعان داشت: در اين دوره‌‌ها حدود 33 مربي در رشته پرورش اندام جديدترين آموزش‌هاي روز را فرا گرفته‌اند و هم اكنون در باشگاه‌هاي بدنسازي استان مشغول كار و فعاليت هستند.

انتهاي پيام/69014/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن