تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803084090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم ساماندهي تيوپ‌سواران در مشهد / وعده توسعه پيست اسكي شير باد عملي نشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: لزوم ساماندهي تيوپ‌سواران در مشهد / وعده توسعه پيست اسكي "شير باد" عملي نشد
مشهد - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت اسكي خراسان رضوي از اختصاص چهار نقطه براي تيوپ سواري در مشهد خبر داد و اظهار كرد: سال جاري هيئت اسكي استان و شهرداري مشهد به منظور كاهش حوادث تيوپ سواري در مشهد چهار نقطه از شهر را به منظور انجام تيوپ سواري آماده مي كند.

به گزارش خبرنگار مهر، عليرضا مختار زاده ظهر يكشنبه در نشست خبري كه در محل اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوي در مشهد برگزار شد اظهار كرد: در حالي كه سردي هوا باعث سرد شدن برخي از رشته هاي ورزشي شده است ورزش اسكي به روزهاي گرمش نزديك مي شود.

وي افزود: سياست اصلي ما در هيئت اسكي خراسان رضوي بردن اين ورزش به سمت همگاني شدن بوده و در راستاي اجراي اين هدفمان برنامه هاي زيادي هم داريم.

اسكي خراسان رضوي از وضعيت قابل قبولي برخوردار است

مختارزاده در ادامه با اشاره به وضعيت اسكي استان گفت: اسكي خراسان رضوي در كشور از وضعيت قابل قبولي برخوردار است و ما در حال حاضر در بين هفت استان برتر اسكي كشور قرار داريم.

وي همچنين با اشاره به انتقاداتي كه راجع به كم كاري اين هيئت مطرح مي شود بيان كرد: البته بايد جاي انتقاد وجود داشته باشد اما اين انتقاد اگر با علم باشد خيلي بهتر خواهد بود.

رئيس هيئت اسكي خراسان رضوي عنوان كرد: عدم حضور شخص بنده در پيست اسكي شيرباد به اين دليل است كه معتقدم حضورم بايد با انجام كاري يا رسيدن به نتيجه اي توام باشد و گرنه حضور و بودن تنها دردي دوا نخواهد كرد.

وي همچنين با اشاره به بيمه ورزشي فعالان و ورزشكاران اسكي استان ابراز كرد: اقدامات لازم به منظور صدور بيمه ورزشي از سال هاي قبل انجام شده و به مسئولان پيست اسكي شير باد نيز اعلام كرده ايم كه هيچ كسي بدون داشتن بيمه ورزشي حق حضور در اين پيست را ندارد.

تعامل مناسب هيئت اسكي با شهرداري مشهد

مختارزاده از تعامل خوب هيئت اسكي با شهرداري مشهد خبر داد و اظهار كرد: روز گذشته جلسه اي با يكي از مسئولان شهرداري داشتيم كه در اين جلسه قرار شد در چهار نقطه شهر مكاني براي تيوپ سواري در زمستان به منظور استفاده عموم مردم آماده كنيم.

وي عنوان كرد: در پيست اسكي شير باد هم قسمتي به منظور استفاده تيوپ سواران در نظر گرفته شده است كه هر چند تيوپ سواري مخالف ديدگاه هيئت است اما به دليل استقبال مردم و به منظور جلوگيري از حوادث ناخواسته اين كار را انجام خواهيم داد.

رئيس هيئت اسكي در ادامه به پيست اسكي منطقه خلج مشهد اشاره و ابراز كرد: سال هاي گذشته يك پيست در منطقه خلج ايجاد شد اما به دليل عدم بارش برف اين كار متوقف شد.

وي يكي از نقاط ضعف هيئت را عدم برگزاري مسابقات استاني در دو سال گذشته دانست و عنوان كرد: هيئت پس از اطلاع از برنامه هاي فدراسيون در دو ماه آينده مسابقات اسكي استان را برگزار خواهد كرد.

خراسان رضوي مي تواند به يكي از قطب هاي اسكيت يخي كشور تبديل شود

مختارزاده اظهار كرد: اسكي حتي نيازمند برف هم نيست و در صورتي كه يكسري بسترها فراهم شود ما مي توانيم در طول سال اسكي داشته باشيم.

وي تاكيد كرد: ما مي توانيم تبديل به يكي از قطب هاي اسكيت يخي كشور باشيم چون قهرمان هاي اسكيتمان به راحتي مي توانند وارد اين ورزش شده و به صورت قهرماني فعاليت كنند.

رئيس هيئت اسكي استان با بيان اينكه ما نيازمند بانك اسكي هستيم بيان كرد: هيئت اسكي به منظور همگاني كردن اين ورزش اقدام به خريد 30 ست اسكي كرده است و در صورتي كه مورد حمايت قرار بگيريم آمادگي خريد تعداد بيشتري لوازم اسكي را داريم.

وي همچنين به 80 ست اسكي در پيست شير باد اشاره كرد و افزود: علاقه مندان به اسكي مي توانند با مراجعه به پيست شير باد به صورت اجاره اي از تجهيزات اسكي موجود در اين پيست استفاده كنند.

مختار زاده در ادامه با اشاره به نياز استان به ايجاد مدرسه اسكي تصريح كرد: براي گسترش و همگاني كردن اسكي نيازمند تاسيس مدرسه اسكي در استان هستيم.

وي به قول معاون وزير سابق ورزش اشاره كرد و گفت: معاون وزير سابق ورزش قول پرداخت يك ميليارد ريال وام به منظور گسترش پيست شيرباد را داد اما تاكنون كه بيش از يك سال از قول وي مي گذرد ريالي به مسئولان پيست پرداخت نشده است.

وي شتاسب هنري دبير موقت هيئت اسكي خراسان رضوي نيز با اشاره به تاريخچه ورزش اسكي در ايران بيان كرد: اولين مسابقات رسمي اسكي در ايران مربوط به سال 1316 است و تاريخ برگزاري مسابقات اسكي در ايران به قبل از برگزاري مسابقات كشتي و فوتبال بازمي گردد.

اسكي ورزش خطرناك و پر خطري است

وي افزود: يكي ديگر از مشكلات ما در ورزش اسكي نوع نگرشي است كه نسبت به اين ورزش وجود دارد و برخي فكر مي كنند اسكي ورزش خطرناك و پر خطري است.

هنري اظهار كرد: ورزش اسكي از نظر ميزان خطر در رده سيزدهم ورزش ها قرار دارد و اين در حالي است كه فوتبال، واليبال و بسكتبال در جدول ميزان خطر در جايگاه بالاتري نسبت به اسكي قرار دارند.

وي همچنين با اشاره به تاريخ تشكيل هيئت اسكي خراسان رضوي ابراز كرد: هيئت اسكي استان از آذر ماه سال 85 آغاز به كار كرده و ورزشكاران رشته اسكي استان در طول چند سال گذشته موفق به كسب عناوين خوبي در سطح كشور شده اند.

دبير موقت هيئت اسكي خراسان رضوي با اشاره به افتتاح پيست اسكي شيرباد در استان گفت: ما از حدود دو سال قبل شاهد افتتاح پيست اسكي در استان بوده ايم و قبل از آن با آموزش و استعداد يابي فعاليت هايمان را انجام مي داديم.

حضور در تيم ملي اسكي صحرانوردي

وي در خصوص حضور دو نفر از اسكي بازان استان در تيم ملي اسكي صحرانوردي، گفت: اين امر يكي از نكات برجسته ورزش اسكي استان است و اين در حالي ست كه ما در طول سال فقط چهارماه فرصت فعاليت داريم.

هنري فعاليت هاي عمده هيئت را در دو بخش عمومي و حرفه اي بيان كرد و افزود: در بخش عمومي فعاليت هايمان را در معرفي اين رشته به مردم و بويژه خانواده هايي كه فرزندان نونهال و خردسال دارند متمركز كرده ايم.

وي افزود: در بخش حرفه اي هم برنامه هاي زيادي داريم كه تقويت تيم اسكي صحرانوردي استان به منظور حفظ و حتي افزايش سهميه تيم ملي صحرانوردي جزئي از اين برنامه ها است.

هنري همچنين از برگزاري اولين دوره مربي گري خارج از مركز فدراسيون اسكي در مشهد خبر داد و اظهار كرد: اين كلاس ماه آينده در مشهد برگزار خواهد شد.

منصوره ابراهيمي نائب رئيس هيئت اسكي استان نيز در ادامه اين جلسه با اشاره به نوپايي اسكي در خراسان رضوي گفت: ورزش اسكي در استان ما نوپا است اما با توجه به نوپا بودن اين رشته ما شاهد پيشرفت خوبي در بخش بانوان هستيم.

ابراهيمي به حضور فتانه رضواني و فاطمه اسدي در مسابقات اسكي صحرانوردي كشور اشاره و ابراز كرد: استعدادهاي خوبي در استان وجود دارد اما كمبود امكانات مانع بروز اين استعدادها مي شود.

ايمان سماورچي نماينده پيست اسكي شيرباد نيز ضمن گلايه از اجرايي نشدن قول هايي كه مسولان استانداري خراسان رضوي به منظور همكاري در توسعه و پيشرفت خدمت رساني در پيست اسكي شيرباد داده اند گفت: معاونان استاندار در بازيدي كه سال قبل از مجموعه ما داشتند قول هاي زيادي به منظور همكاري در گسترش فعاليت هاي ما در پيست دادند اما پس از دو ماه پيگيري هاي مداوم اين وعده ها عملي نشد.

وي ادامه داد: معاون استاندار وعده وام هاي چند ميلياردي و چندين ماشين راه سازي را براي توسعه پيست اسكي شيرآباد داد اما هيچ كدام از اين قول هاي عملياتي نشد.

كد خبر: 2200777

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۱ - ۱۶:۱۱

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن