تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821093521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه عادلانه شوراي چهارم به مذاق خيلي‌ها خوش نيامده‌است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نگاه عادلانه شوراي چهارم به مذاق خيلي‌ها خوش نيامده‌است
مشهد - خبرگزاري مهر: عضو شوراي شهر مشهد با بيان اينكه نگاه عدالت محورانه يكي از شروط توسعه در پايتخت معنوي است، گفت: در حال حاضر شواهد و قراين نشان مي دهد كه نگاه عادلانه شوراي چهارم به مذاق خيلي ها خوش نيامده است.

خليل موحدي در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: رويكرد عدالت محورانه شوراي چهارم يكي از شروط توسعه در پايتخت معنوي است و در اين ميان عده اي به دنبال زير سوال بردن اين رويكرد هستند چرا كه اين نگاه به نفع آنان نيست.

وي ادامه داد: ايجاد توسعه متوازن، رسيدگي به مشكلات حاشيه نشين ها و برقراري امكانات در تمامي نقاط اين شهر از جمله عوامل و مطالبات مردم مشهد است لذا در صورتي كه رسيدگي به اين امور منافع عده اي خاص را به خطر اندازد بازهم از مسيري كه در آن قرار گرفته ايم دست برنمي داريم.

به گفته وي عده اي در حال حاضر شوراي چهارم را به دليل نگاه خاصي كه به طبقات پايين جامعه دارد مورد سوال قرار داده اند اما اين شورا هرگز دست از آرمان ها و اهدافي كه براي توسعه اين شهر تدوين كرده بر نمي دارد.

عضو شوراي شهر مشهد با تاكيد بر اينكه همه مسئولان بايد شعارهاي خود را عملياتي كنند، تصريح كرد: امروز رسالت جدي شوراي شهر برطرف كردن موانع و مشكلاتي است كه در شهر وجود دارد و ما نمي خواهيم منافع عده اي خاص را مدنظر قرار دهيم.

وي عنوان كرد: ديدگاه شورايي راهكار برطرف كردن مشكلات است و بي ترديد راه توسعه اين شهر رويكرد عادلانه و كمك به اقشار ضعيف و ناتوان پايتخت معنوي است.

كد خبر: 2197129

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۶ - ۰۸:۲۹

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن