تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803489296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفي خلاقانه‌ترين موبايل‌هاي هوشمند سال 2013


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: معرفي خلاقانه‌ترين "موبايل‌هاي هوشمند" سال 2013
بازار موبايل‌هاي هوشمند در سال‌هاي اخير رونق زيادي گرفته‌اند. اين ابزارهاي قابل حمل و كاربردي حالا به خاطر امكانات و قابليت‌هاي مختلفي كه در اختيار كاربرانشان قرار مي‌دهند به سرعت جايگزين موبايل‌هاي معمولي و ساده ...


به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، بازار موبايل‌هاي هوشمند در سال‌هاي اخير رونق زيادي گرفته‌اند.

اين ابزارهاي قابل حمل و كاربردي حالا به خاطر امكانات و قابليت‌هاي مختلفي كه در اختيار كاربرانشان قرار مي‌دهند به سرعت جايگزين موبايل‌هاي معمولي و ساده و حتي كامپيوترهاي شخصي شده‌اند و به همين دليل شركت‌هاي توليدكننده انواع متفاوتي از آنها را روانه بازار مي‌كنند.

در اين ميان اما تنها بعضي از اين محصولات به خاطر امكانات منحصربه‌فرد و خاص خودشان در بازار با استقبال مواجه شده و موفق مي‌شوند.

در واقع نوآوري و خلاقيت به كار برده‌ شده در طراحي و توليد اين محصولات، باعث مي‌شود كه اين موبايل‌هاي هوشمند بتوانند در بازار موفق شوند.

با اين اوصاف است كه مجله آنلاين BusinessInsider به‌تازگي به بررسي و انتخاب نوآورانه و خلاقانه‌ترين موبايل‌هاي هوشمند سال 2013 پرداخته و آنها را معرفي كرده است.

1- HTC One، زيباترين موبايل آندرويدي سال: تا قبل از آنكه اين گوشي به بازار عرضه شود، اغلب موبايل‌هاي آندرويدي طراحي ظاهري شبيه به هم با بدنه پلاستيكي داشتند. HTC اين روند را تغيير داد و گوشي مدل One خودش را با بدنه‌اي كاملا فلزي طراحي و توليد كرد.اين گوشي نه‌تنها زيباترين موبايل آندرويدي سال است، بلكه يكي از زيباترين موبايل‌هايي است كه تا حالا توليد شده است.

2- Google Nexus 5، يك دستگاه فوق‌العاده با قيمتي ارزان: پرچمدار جديد گوگل در بازار موبايل‌هاي هوشمند، يك خريد ارزان و افسانه‌اي است. اين گوشي با قيمت پايه 350دلار به بازار عرضه شده است و اين در حالي است كه امكانات و قابليت‌هاي مختلفي را در اختيار كاربرانش قرار مي‌دهد.اين گوشي مبتني بر آخرين نسخه سيستم عامل آندرويد يعني كيت كت است و امكان به روز رساني تمام نرم‌افزارها به صورت مستقيم از طريق گوگل را به كاربرانش مي‌دهد.

3- LG G2، موبايلي با براق‌ترين صفحه نمايش در دنيا: آخرين موبايل پرچمدار شركت LG ممكن است به‌خاطر كليد پاور و تنظيم صداي متفاوتش در پشت بدنه طراحي عجيبي داشته باشد، اما صفحه نمايش آن كاملا خاص و با كيفيت و شفافيت بالا است.صفحه نمايش 2/5 اينچي موبايل G2 به عقيده بسياري از كارشناسان بازار، بهترين صفحه نمايش در ميان تمام موبايل‌هايي است كه تا حالا به بازار عرضه شده‌اند.

4- Moto X، موبايلي با امكان شخصي‌سازي: اولين موبايل پرچمدار موتورولا بعد از پيوستن به گوگول، امكان طراحي و شخصي‌سازي را با لوازم جانبي متنوع و رنگارنگ به كاربرانش مي‌دهد. اين گوشي همچنين مجهز به سيستمي خاص براي اعلانات (notifications) خودش است به اين صورت كه هر زمان كه كاربر گوشي را به دست مي‌گيرد، اين گوشي به صورت خودكار تصويري لحظه‌اي از پيام‌ها، ايميل‌ها و... را براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد.

5- Samsung Galaxy Note III، بهترين فبلتي كه مي‌توان خريد: سامسونگ با طراحي و عرضه اين محصول به بازار، ثابت كرد كه مردم عاشق موبايل‌هايي با صفحه نمايش بزرگ هستند. اين فبلت تمام امكانات مختلف و حرفه‌اي موبايل‌هاي گلكسي را در كنار يك صفحه نمايش بزرگ در اختيار كاربرانش قرار مي‌دهد.

6- Samsung Galaxy S4، موبايلي با امكاناتي بيش از كاربري‌هاي رايج: اين گوشي پرچمدار موبايل‌هاي هوشمند شركت سامسونگ است كه در سال 2013 عرضه شد و جنجال زيادي هم در بازار ايجاد كرد.
اين گوشي امكانات و قابليت‌هاي بسيار زياد و متنوعي دارد كه معمولا بيش از آن چيزي است كه اغلب كاربران هنگام كار با يك موبايل هوشمند لازم دارند. حالت‌هاي عكاسي متنوع و جلوگيري از خاموش شدن صفحه نمايش با خيره شدن به آن تنها بعضي از اين امكانات هستند.

7- Nokia Lumia 1020، موبايل هوشمندي با بهترين دوربين: با اينكه اين گوشي به خاطر مجهز بودن به سيستم عامل ويندوزفون كمي در اقليت بازار قرار مي‌گيرد، اما دوربين بسيار باكيفيتش آن را به بهترين موبايل هوشمند از نظر كيفيت دوربين در بازار تبديل مي‌كند. اين دوربين با لنزي بزرگ در پشت بدنه اين گوشي تعبيه شده است و امكان عكاسي و فيلمبرداري با كيفيت بسيار بالا و امكانات كاربردي را در اختيار كاربرانش قرار مي‌دهد.

8- Sony Xperia Z، يك موبايل ضد آب واقعي: اين گوشي در واقع مقاوم‌ترين موبايل هوشمندي است كه تا حالا به بازار عرضه شده است. اين موبايل براي كاربران پر مشغله كه دايم در سفر و جابه‌جايي هستند، انتخاب خوبي است. اين گوشي بدنه‌اي بسيار مقاوم در برابر آب و مايعات داشته و ضد ضربه است.

9- BlackBerry Q10، بهترين موبايل هوشمند مجهز به كيبورد فيزيكي: هرچند ممكن است بعضي از كارشناسان دنياي تكنولوژي به موبايل هوشمندي كه داراي كيبورد فيزيكي باشد بخندند، اما هنوز بسياري از مردم هستند كه دوست دارند موبايلي هوشمند با كيبورد فيزيكي و راحت داشته باشند. براي اين دسته از افراد BlackBerry Q10 بهترين گزينه است.

10- iPhone 5S، پيشرفته‌ترين موبايل هوشمند سال: اين گوشي در حقيقت بهترين موبايل هوشمند براي اغلب افراد است. اين گوشي ممكن است بسياري از امكانات مشابه با آي‌فون 5 داشته باشد، اما عملكردي سريع‌تر داشته و حسگر اثر انگشت آن امكان باز كردن قفل صفحه نمايش اين گوشي را بدون نياز به رمز عبور به كاربرانش مي‌دهد.

انتهاي پيام/

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن