تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819839127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رجب‌زاده: مطمئن هستم ذوب‌آهن سقوط نمي‌كند الان وقت گفتن دلايل ناكامي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: رجب‌زاده: مطمئن هستم ذوب‌آهن سقوط نمي‌كند الان وقت گفتن دلايل ناكامي نيست
6 گل براي تيمش به ثمر رساند و جزو نفرات موثر ليگ به شمار مي‌رود اما حتي درخشش او هم مانع از آن نشده كه ذوب‌آهن در انتهاي جدول نباشد. مهدي رجب‌زاده به آينده اميدوار است و معتقد است تيمش اصلا به افتادن فكر نمي‌كند و مي‌تواند در ادامه راه به نتايج بهتري برسد. او از عنوان كردن دلايل عدم نتيجه‌گيري ذوب‌آهن طفره مي‌رود فقط به اين خاطر كه عنوان كردن آنها دردي از ذوب‌آهن دوا نخواهد كرد.

اوضاع ذوب‌آهن چطور است؟ باز مثل فصل گذشته شرايط خوبي در جدول نداريد؟
اوضاع خوب است، ما هفته گذشته يك نتيجه خوب مقابل صدرنشين در تبريز گرفتيم، فكر مي‌كنم بتوانيم كم‌كم خودمان را از انتهاي جدول بالا بكشيم، در حال آماده شدن براي تمرين هستم و تلاش مي‌كنيم با تمرين‌هاي خوب خود را براي هفته‌ بعدي رقابت‌ها آماده كنيم.
بازي با مس كرمان، شايد برايتان راحت باشد؟
نه اينطور نيست، درست است كه آنها هفته گذشته يك باخت سنگين داشتند، اما همين كار ما را سخت‌تر خواهد كرد. همه بازي‌ها سخت هستند و حتما بازي با مس هم براي ما درگيرانه و سخت خواهد بود، فكر مي‌كنم آنها نيز براي امتياز گرفتن به اصفهان مي‌آيند. ما هم ميزبان هستيم و قصد داريم با كسب 3 امتياز، برنده بازي باشيم.
فكر مي‌كني در اين بازي هم بتواني موثر باشي؟
همه تلاش خودم را خواهم كرد تا بهترين بازي‌ام را انجام بدهم، اما بايد بگويم اگر گلي زده مي‌شود و يا تيم گل مي‌خورد حاصل تلاش و يا غفلت همه اجزاي تيم است، اميدوارم اين تلاش‌ها روز به روز بيشتر شود تا بتوانيم از اين شرايط خارج شويم.
ذوب‌آهن با وجود داشتن بازيكنان بسيار خوب نتوانسته نتايج خوبي كسب كند، دلايل اين ناكامي چيست؟
ببينيد اگر بخواهيم از دلايل ناكامي ذوب‌آهن صحبت كنيم، نكات بسياري وجود دارد كه مي‌‌تواند براي تيم راهگشا باشد اما الان وقت صحبت كردن از اين دلايل نيست چراكه نه تنها سودي براي تيم نخواهد داشت بلكه حواشي زيادي هم درست مي‌كند، قطعا پايان فصل فرصت خوبي براي برشمردن اين دلايل است اما حالا فقط بايد به فكر تيم و نتيجه‌گيري باشيم.
مجموعه كادر فني چقدر در اين ناكامي موثر بودند؟
همه موثر هستند اما واقعيت اين است كه مديرعامل گفته مصاحبه نكنيم. با اين وجود در مسائل فوتبال و فني هر سوالي باشد من جوابگو هستم اما مسائل ديگر براي تيم در اين شرايط مضر خواهد بود.
فكر مي‌كني ذوب‌آهن بتواند از اين شرايط خارج شود يا اينكه مثل فصل گذشته بايد در مرز سقوط قرار بگيرد؟
احساس من اين است كه ذوب‌آهن امسال دغدغه سقوط نخواهد داشت و در بازي‌هاي آينده نتايج بهتري خواهد گرفت. ما تجربه سال گذشته را داريم و نبايد از يك سوراخ دو بار گزيده شويم.
اما حالا در مرز سقوط هستيد؟
بله اما ما اصلا به اين قضيه يعني سقوط كردن فكر نمي‌كنيم. تيم ما پتانسيل و ظرفيت بالاي جدول را دارد. من مطمئن هستم ذوب‌آهن سقوط نخواهد كرد چراكه اين تيم در ليگ برتر ريشه دارد و مي‌تواند در بدترين شرايط هم خود را در ليگ برتر حفظ كند.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن