تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803327185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت حفظ آمادگي لازم براي مواجهه با هر گونه حادثه جاده‌اي در زمستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ضرورت حفظ آمادگي لازم براي مواجهه با هر گونه حادثه جاده‌اي در زمستان
دامغان – خبرگزاري مهر: معاون فرماندار شهرستان دامغان بر ضرورت حفظ آمادگي لازم براي مواجهه با هر گونه حادثه جاده اي در فصل زمستان تاكيد كرد و گفت: با توجه به بارش هاي اين فصل بايد هماهنگي و همكاري خوبي بين دستگاه هاي متولي ايجاد شود.

به گزارش خبرنگارمهر، عباس طاهران پور ظهر عصر دوشنبه در جلسه هماهنگي طرح زمستاني دورن و برون شهري سال 92 شهرستان دامغان در محل فرمانداري اين شهرستان اظهار داشت: با توجه به بارش نزولات جوي بايد هماهنگي و همكاري خوبي بين دستگاه هاي متولي ايجاد شود كه در صورت بروز برف و بوران و حوادث احتمالي جاده اي آمادگي كافي در اين زمينه داشته باشند.

وي تصريح كرد: آمادگي دستگاه هاي اجرايي در حوادث زمستاني بايد بهتر از گذشته حفظ شود تا بتوانيم خدمات خوبي را در زمان بروز حوادث به مسافران در بين جاده ها كه گرفتار مي شوند ارائه كنيم.

معاون فرماندار شهرستان دامغان خاطرنشان ساخت: اين شهرستان با توجه به قرار گرفتن محور مواصلاتي شمال به جنوب و غرب به شرق از اهميت ويژه اي برخوردار است و انتظار مي رود كه بتوانيم خدمات خوب و شايسته و در خور شان مسافران ارائه كنيم.

966 كيلومتر راه مواصلاتي در شهرستان دامغان وجود دارد

رئيس اداره راه و ترابري شهرستان دامغان نيز از وجود 966 كيلومتر بزرگراه، راه اصلي، فرعي و روستايي در حوزه استحفاظي شهرستان دامغان خبر داد و گفت: از اين ميزان راه 129 كيلومتر بزرگراه، 187 كيلومتر راه اصلي، 148.2 كيلومتر راه فرعي و 502 كيلومتر راه روستايي است.

حميد جراح با اشاره به آمادگي اداره راه و ترابري شهرستان دامغان در مواجهه با حوادث جاده اي، از استقرار چهار اكيپ برف روب در سه نقطه حوزه استحفاظي شهرستان خبر داد و اظهار داشت: محورهاي قوشه، معلمان و چشمه علي به عنوان سه نقطه مهم در زمان بارش برف و باران هستند.

وي گردنه آهوان را مهمترين محور ترانزيتي استان سمنان دانست و افزود: با توجه به اينكه اين گردنه جزء حوزه استحفاظي شهرستان دامغان نيست اما اين اداره راه آمادگي دارد همچون سالهاي گذشته در زمان بروز برف و بوران خدمات دهي كند.

رئيس اداره راه و ترابري شهرستان دامغان در خاتمه از ايجاد پاركينگ جهت استقرار خودروهاي سنگين در مواقع بروز برف و بوران در محور دامغان به سمنان خبر داد و گفت: اين پاركينگ در كيلومتر 55 دامغان به سمنان واقع شده كه در زمان بروز حوادث احتمالي نسبت به توقف خودروهاي سنگين اقدام و اين خودروها به مكان مذكور هدايت مي شوند.

در اين جلسه هر يك از اعضا به بيان ديدگاه ها و نقطه نظرات خود در زمينه چگونگي مقابله با حوادث احتمالي برف و بوران در جاده ها پرداختند.

ستاد طرح زمستاني دورن و برون شهري شهرستان دامغان شامل ادارات راه و ترابري، بخشداري هاي مركزي و اميرآباد، اداره پايانه ها و امور حمل و نقل، جمعيت هلال احمر، مركز فوريت هاي پزشكي 115، نيروي انتظامي، پليس راه و شهرداري هاي ديباج، كلاته و اميريه با محوريت فرمانداري شهرستان دامغان است.

كد خبر: 2197099

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۲۱:۵۳

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن