تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819170477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با عنوان حجاب در آفتابهمايش عفاف و حجاب در تفرش برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با عنوان حجاب در آفتابهمايش عفاف و حجاب در تفرش برگزار شد
همايش عفاف و حجاب با عنوان حجاب در آفتاب با رويكرد نقش تربيتي حضرت زينب(س) در سبك زندگي در مدرسه دخترانه مشيري برگزار شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اراك، مدير آموزش و پرورش شهرستان تفرش بعد از ظهر امروز در اين مراسم گفت: امام حسين(ع) در كنار اقامه نماز و حفظ دين با نيت حفظ اركان شيعه به پا خواست و براي نهادينه كردن فريضه مهم امر به معروف و نهي از منكر قيام كرد.

محمدحسن افشاري اظهار داشت: قيام امام حسين(ع) تا ظهر عاشورا انقلابي عظيم بود و پس از شهادت آن امام بزرگوار به انقلابي تبديل شد كه تا عصر حاضر موجب بيدارگري شيعيان در جهان اسلام شده است.

وي تصريح كرد: حضور حضرت زينب(س) در واقعه عاشورا تنها همراهي امام نبود بلكه فرصتي بود تا اهداف قيام عاشورا به لسان ايشان در كربلا و كوفه و شام عنوان گردد.

مدير آموزش و پرورش شهرستان تفرش خاطرنشان كرد: بيان اهميت حفظ حجاب در جامعه، نقش حجاب و عفاف در كاهش آسيب‌هاي خانوادگي و اجتماعي و توجه به حجاب ائمه و معصومين در طول سختي‌هاي عاشورا از مهمترين اهداف برگزاري اين همايش است.

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان تفرش نيز در اين همايش گفت: زن جلوه‌اي از جمال، محبت، خلاقيت و ربوبيت الهي و ركن اساسي در تعليم و تربيت است.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيد مهدي حسيني افزود: اگر زنان به منزلت خود واقف شوند و در پاسداري از آن بكوشند فرآيند تربيتي و شخصيتي آنان و همه اجتماع سالم مانده و به خوبي پيش مي‌رود.

وي تصريح كرد: تجربه ملت‌هاي گذشته نيز نشان ‌دهنده اين نكته است كه هر گاه زنان، بلنداي مقام و رسالت اصلي خود را درك كنند و در رشد شخصيت خود اهتمام ورزند، منزلت و محبوبيت آنان حفظ شده، اجتماع در سلامت و ناهنجاري‌ها كمتر خواهد شد.

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان تفرش به آثار اجتماعي، فردي و اقتصادي حجاب در جامعه اشاره كرد و بيان داشت: ايجاد آرامش رواني و در امان ماندن از نگاه نامحرمان از مهمترين فوايد حجاب است.

حسيني اضافه كرد: حضرت زينب(س) شخصيتي بي‌بديل در واقعه عاشورا بود و با موقعيت شناسي خود سبب شد تا جوانان امروز بتوانند معناي حجاب را به طور واقعي درك كنند.

وي اظهار داشت: حضرت زينب(س) با حضور خود در صحراي كربلا اين موضوع را به جهانيان اثبات كرد كه هيچگاه حجاب مانعي براي حفظ دين يا انجام امور روزمره نيست.

انتهاي پيام/87002/ذ30

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن