تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819187435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بالغ بر ۲۴۰۰ اثر به ششمين جشنواره بين‌المللي پژوهش ارسال شده است


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: بالغ بر ۲۴۰۰ اثر به ششمين جشنواره بين‌المللي پژوهش ارسال شده است


رئيس مركز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران:

به گزارش همشهري آنلاين، بابك نگاهداري در مراسم ششمين جشنواره بين‌المللي برترين‌هاي پژوهش و نوآوري مديريت شهري (جايزه جهاني تهران در سالن همايش‌هاي برج ميلاد برگزار شد، اظهار داشت: شهرداري تهران و مركز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران در راستاي توسعه پژوهش و نوآوري در مديريت شهري اقدامات گسترده‌اي را به عمل آورده است و تبلور اين امر برگزاري 5 دوره جشنواره بين‌المللي پژوهش و نوآوري در مديريت شهري است.

نگاهداري ادامه داد: از زماني كه ابتكار برگزاري جشنواره پژوهش و نوآوري در مديريت شهري توسط مسئولان قبلي مركز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران عملي شده هر سال شاهد افزايش روند ارسال مقاله‌ها، كتاب‌ها، پايان‌نامه‌ها، ابتكارات و خلاقيت‌ها نسبت به سال قبل هستيم و البته اين رقم به موفقيت سياست‌هاي در نظر گرفته شده در جشنواره باز مي‌گردد و افزايش مخاطبان طي 5 دوره قبل از جشنواره مصداق اين امر است.

رئيس مركز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران در ادامه به هدف برگزاري اين جشنواره اشاره كرد و گفت: معرفي پژوهش‌هاي كاربردي و دستاوردهاي علمي و تجارب برتر جهاني، ايجاد زمينه براي شناسايي، تبادل و ترويج روش‌هاي علمي مديريت شهري و توانمندسازي مديران و كارشناسان و تكريم پديدآورندگان آثار برتر علمي، پژوهشي و آثار هنري در ارتباط با مديريت شهري 3 هدفي است كه براي ششمين جشنواره بين‌المللي پژوهش و نوآوري مديريت شهري در نظر گرفته شده است.

نگاهداري روند رو به گسترش جهاني شدن كلانشهرها و شكل‌گيري شهرهاي جهاني رشد و سرعت شگفت‌آور فناوري اطلاعات و انقلاب در شيوه‌هاي اطلاع‌رساني، انقلاب دانش و توجه به مديريت مبتني بر دانش و دانايي، روش‌هاي نوين مديريت شهري و نگاه در ابعاد مختلف شهر و دستيابي به تجارب موفق در زمينه مديريت يكپارچه و واحد شهري را از ضرورت‌هاي برگزاري اين جشنواره عنوان كرد.

رئيس مركز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران با بيان اينكه تمركز در مهمترين مسائل شهري با تأكيد بر كلانشهر تهران و تلاش براي حداكثرسازي مشاركت نخبگان، پژوهشگران،استادان، دانشجويان و كارشناسان مرتبط با مديريت شهري از سياست‌ها و خط‌مشي‌هاي اين جشنواره به شمار مي‌رود، افزود: تأكيد و تمركز جدي بر ابعاد فرامنطقه‌اي و ملي كلانشهر تهران و ضرورت مشاركت ملي در مديريت شهري اين شهر و بهره‌گيري حداكثري از ظرفيت‌هاي محيط‌هاي دانشگاهي و آموزشي- پژوهشي داخلي و بين‌المللي از سياست‌هاي ديگر ششمين جشنواره بين‌المللي پژوهش و نوآوري مديريت شهري به شمار مي‌رود.

وي شعار امسال جشنواره را شكوفايي شهر بيان كرد و گفت: ششمين جشنواره بين‌‌المللي پژوهش و نوآوري داراي 40 محور است به طوري كه آثار ارسالي در بخش علمي، پژوهشي و نوآوري شامل طرح‌هاي مطالعاتي و پژوهشي، كتاب، مقاله، پايان‌نامه و در بخش آثار هنري شامل طرح‌هاي گرافيك شهري، عكس، نقاشي ديواري، مجسمه‌سازي و فيلمسازي است.

وي افزود: تعداد كثيري از آثار داخلي و خارجي در قالب مقاله، كتاب، طرح پژوهشي و پايان‌نامه به دبيرخانه جشنواره ارسال شده است ضمن اينكه تعداد داوران جشنواره 195 نفر است كه اين تعداد شامل 22 نفر استاد، 35 نفر دانشيار، 91 نفر استاديار، 18 نفر مربي (دانشجوي رشته دكتري) و 29 نفر مربي است.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن