تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819561694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت تقويت ارتباط سازنده شركت برق منطقه اي سمنان با دانشگاه ها و مراكز پژوهشي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ضرورت تقويت ارتباط سازنده شركت برق منطقه اي سمنان با دانشگاه ها و مراكز پژوهشي
سمنان – خبرگزاري مهر: رئيس هيئت مديره و مدير عامل شركت برق منطقه اي سمنان با تاكيد بر اينكه ارتباط سازنده با دانشگاه ها و مراكز پژوهش در دستور كار اين شركت قرار دارد، گفت: اين امر در راستاي بهره گيري دانشجويان از تجربيات فني و مهندسي براي حضور در بازار كار موثر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سيد علي اكبر صباغ صبح دوشنبه در ديدار رئيس دانشكده فني و مهندسي دانشگاه آزاد اسلامي واحد گرمسار با وي در محل شركت برق منطقه اي سمنان، تصريح كرد: اين شركت هميشه به ارتباط سودمند با اساتيد، دانشجويان، محققين و پژوهشگران تاكيد داشته و تقويت اين ارتباط را با منافعي دو سويه ارزيابي كرده و از دانش مراكز علمي و پژوهشي استفاده كرده و خواهد كرد.

وي با اشاره به وجود سرمايه انساني متخصص و كار آزموده در اين شركت، افزود: بي شك بهره گيري دانشجويان از تجربيات ارزنده فني، مهندسي و مديريتي كاركنان صنعت برق استان نيزمي تواند آنها را براي حضوري كارآمد در بازار كار آماده سازد.

وحيد رزم آور رئيس دانشكده فني و مهندسي دانشگاه آزاد اسلامي واحد گرمسار هم در اين ديدار، ديدگاه مثبت شركت برق منطقه اي سمنان را در خصوص ارتباط با دانشگاه قابل تقدير دانست و گفت: اين دانشگاه با وجود هيئت علمي و اساتيد مجرب با سطح علمي خوب مي تواند به عنوان يكي از مراكز علمي بزرگ استان با شركت برق منطقه اي سمنان ارتباطي سازنده داشته و با بهره گيري از تجربيات كارشناسان و متخصصين آن شركت و همچنين تعريف پروژه هاي علمي، تحقيقاتي و كاربردي به صنعت برق كمك كند.

محمود علي سنگي سرپرست معاونت برنامه ريزي و تحقيقات و مجيد خطيبي مدير دفتر تحقيقات و عليرضا امينيان مدير روابط عمومي و عضو كميته تحقيقات شركت برق منطقه اي سمنان و دكتر احسان عليشاهي عضو هيئت علمي و محمدرضا ايزد بخش مدير دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامي واحد گرمسار نيز در اين نشست هر يك به ايراد مطالبي در خصوص توسعه و تعامل اين دو واحد صنعتي و علمي پرداختند.

كد خبر: 2196802

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۴:۴۴

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن