تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819331075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاچاق سوخت در هرمزگان بايد با اقدامات منطقي مهار شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قاچاق سوخت در هرمزگان بايد با اقدامات منطقي مهار شود
بندرعباس - خبرگزاري مهر: استاندار هرمزگان گفت: قاچاق سوخت در استان مرزي هرمزگان بايد با اقدامات منطقي و همكاري مردم به كلي مهار شود.

به گزارش خبرگزاري مهر، جاسم جادري در ديدار با قائم مقام شركت ملي پخش فراورده هاي نفتي ايران به معضل قاچاق سوخت اشاره كرد و اظهار داشت: همكاري مردم در اين رابطه مي تواند بزرگترين كمك براي مهار قاچاق سوخت باشد.

وي با بيان اينكه فرآورده هاي نفتي سرمايه ملي ما محسوب مي شوند اضافه كرد: بايد اقداماتي منطقي براي جلوگيري از فعاليت سرشاخه هاي قاچاق سوخت انجام گيرد بطوريكه كمترين آسيب را براي جامعه و مردم بومي منطقه داشته باشد.

وي ضمن تشكر از زحمات نيروهاي انتظامي، اطلاعاتي و امنيتي در مبارزه با قاچاق گفت: بايد براي برخورد ريشه‌اي با اين معضل، برنامه هاي مرحله اي با تعيين زمان مشخص تدوين شود تا پيشروي ها گام به گام قابل رصد و ارزيابي باشد.

استاندار هرمزگان با اشاره به برنامه هاي اجرا شده در رابطه با كاهش مصرف سوخت بيان داشت: سهميه بندي سوخت يكي از طرح هايي است كه عليرغم صرف هزينه هاي زياد و تبعات ديگر با توجه به اهميت مقوله كاهش و كنترل مصرف سوخت در كشور اجرايي شد.

جادري ادامه داد: ترويج فرهنگ صحيح مصرف و كنترل جايگاه و كارت هاي سوخت مي تواند گام بعدي براي كاهش مصرف سوخت در كشور باشد اما تمام اين برنامه ها با ادامه قاچاق سرمايه ملي به نوعي خنثي مي شود.

وي تاكيد كرد: اگر عموم مردم مصرف سوخت خود را كاهش دهند اما از طرف ديگر همين سوخت بخواهد براي منفعت افرادي خاص از كشور خارج شود، صرفه جويي مردم و اجراي برنامه هايي كه هركدام نيازمند صرف زمان و هزينه هاي بسيار است تاثير واقعي خود را نخواهد داشت.

استاندار هرمزگان اذعان داشت: هم اكنون دولت براي عرضه سوخت نيمه يارانه اي و كاهش فشار اقتصادي به مردم هزينه هايي را مي پردازد كه با همين اعتبار مي توان پروژه هاي عمراني بسياري را آغاز و به اتمام رساند اما متاسفانه با قاچاق سوخت اين پول ها به جاي استفاده عام تنها به جيب افرادي خاص مي رود.

وي اظهار اميدواري كرد: با همكاري مردم و همت مسئولين بساط قاچاق سوخت از استان هرمزگان برچيده شود و اين اقدام غير قانوني و ضد منافع عمومي مورد طرد همگاني قرار گيرد.

كد خبر: 2196718

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۴:۰۲

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن