تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820419038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار هرمزگان: قاچاق سوخت با اقدامات منطقي مهار شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: استاندار هرمزگان: قاچاق سوخت با اقدامات منطقي مهار شود
استاندار هرمزگان، گفت: قاچاق سوخت در استان مرزي هرمزگان بايد با اقدامات منطقي و همكاري مردم به كلي مهار شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه خليج‌فارس،"جاسم جادري" در ديدار با قائم مقام شركت ملي پخش فراورده‌هاي نفتي ايران به معضل قاچاق سوخت اشاره و اظهار كرد: همكاري مردم در اين رابطه مي‌تواند بزرگترين كمك براي مهار قاچاق سوخت باشد.

وي با بيان اينكه فرآورده‌هاي نفتي سرمايه ملي ما محسوب مي‌شوند، اضافه كرد: بايد اقداماتي منطقي براي جلوگيري از فعاليت سرشاخه‌هاي قاچاق سوخت انجام گيرد بطوريكه كمترين آسيب را براي جامعه و مردم بومي منطقه داشته باشد.

او ضمن تشكر از زحمات نيروهاي انتظامي، اطلاعاتي و امنيتي در مبارزه با قاچاق، گفت: بايد براي برخورد ريشه‌اي با اين معضل، برنامه‌هاي مرحله‌اي با تعيين زمان مشخص تدوين شود تا پيشروي‌ها گام به گام قابل رصد و ارزيابي باشد.

استاندار هرمزگان با اشاره به برنامه‌هاي اجرا شده در رابطه با كاهش مصرف سوخت، اظهار كرد: سهميه‌بندي سوخت يكي از طرح‌هايي است كه به رغم صرف هزينه‌هاي زياد و تبعات ديگر با توجه به اهميت مقوله كاهش و كنترل مصرف سوخت در كشور اجرايي شد.

جادري ادامه داد: ترويج فرهنگ صحيح مصرف و كنترل جايگاه و كارت‌هاي سوخت مي‌تواند گام بعدي براي كاهش مصرف سوخت در كشور باشد اما تمام اين برنامه‌ها با ادامه قاچاق سرمايه ملي به نوعي خنثي مي‌شود.

وي تأكيد كرد: اگر عموم مردم مصرف سوخت خود را كاهش دهند اما از طرف ديگر همين سوخت بخواهد براي منفعت افرادي خاص از كشور خارج شود، صرفه‌جويي مردم و اجراي برنامه‌هايي كه هركدام نيازمند صرف زمان و هزينه‌هاي بسيار است تأثير واقعي خود را نخواهد داشت.

نماينده عالي دولت در استان هرمزگان، اضافه كرد: هم اكنون دولت براي عرضه سوخت نيمه يارانه‌اي و كاهش فشار اقتصادي به مردم هزينه‌هايي را مي‌پردازد كه با همين اعتبار مي‌توان پروژه‌هاي عمراني بسياري را آغاز و به اتمام رساند اما متأسفانه با قاچاق سوخت اين پول‌ها به جاي استفاده عام تنها به جيب افرادي خاص مي‌رود.

وي اظهار اميدواري كرد: با همكاري مردم و همت مسوولين بساط قاچاق سوخت از استان هرمزگان برچيده شود و اين اقدام غير قانوني و ضد منافع عمومي مورد طرد همگاني قرار گيرد.

انتهاي پيام

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن