تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804382595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديريت در كشور بايد مهندسي باشد/ دستگاه ديپلماسي ارزان فروشي نكند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مديريت در كشور بايد مهندسي باشد/ دستگاه ديپلماسي ارزان فروشي نكند
نوشهر- خبرگزاري مهر: وزير پيشين نيرو با اشاره به وضعيت مديريت در كشور گفت: كشور به روحيه مديريت مهندسي نياز دارد و نمي توان بصورت هيئتي اداره كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرويز فتاح ظهر دوشنبه در يادواره شهداي جامعه مهندسين مازندران در نوشهر با اشاره به نقش شهدا در انقلاب گفت: شهدا قدرت و ذخيره الهي انقلاب هستند و همواره نوشونده و ابدي و زاينده اند.

وي با بيان آنكه در اين شرايط بيشتر به شهدا نياز داريم اظهار داشت: شهدا با خدا معامله كردند و اين ذخيره گاه الهي فراتر از همه ذخيره هاي ارزي و بمب هاي هسته اي و ديگر ابزارهاي قدرت مادي نقش محوري در اشاعه انقلاب اسلامي ما داشته و دارند.

وي خاطرنشان كرد: ياد شهدا مصداق واضح ذكر خداست و ذكر شهيدان باعث مي شود تا ما از خواب غفلت بيدار شويم و مسيرمان را گم نكنيم و قدرت هر شهيد به عنوان يك آفرينش در مكتب الهي تمام نشدني است.

مديريت در كشور مهندسي باشد نه هيئتي

وزير نيرو در دولت احمدي نژاد در بخش ديگر از سخنانش با اشاره به شرايط مديريت كشور عنوان داشت: كشور به روحيه مديريت مهندسي نياز دارد و نمي توان بصورت هيئتي اداره كرد.

فتاح با بيان آنكه مديريت در كشور بايد از مسير عقلانيت و منطق صورت بگيرد خطاب به تيم مذاكره كننده هسته اي گفت: مذاكره كنندگان مراقب باشند كه نماينده شهدا هستند و در برابر لبخندهاي جان كري ذكر شهدا و امام را زمزمه كنند.

دستگاه ديپلماسي ارزان فروشي نكند

رئيس بنياد تعاون سپاه افزود: خطوط قرمز ما در مذاكرات عزت انقلاب است و نبايد اين عزت و اقتدار انقلاب براحتي ارزان فروشي شود.

وي تاكيد كرد: ما در آستانه چيدن ميوه مقاومت مان در شرايط تحريم ها هستيم و نبايد كسي در اين خصوص شانه خالي كند و عزت فروشي كند.

وي با اشاره به خوش بين نبودن رهبري نسبت به قول هاي غربي ها افزود: طرف هاي مقابل مذاكره كننده بويي از اخلاق نبرده اند و از سوي ديگر استاد برهم زدن و نارو زدن هستند و نيازمند آن است تا تيم مذاكره كننده كشور ما مراقبت داشته باشند و با چشم يك امتحان به اين مذاكرات بنگرند.

فتاح با تاكيد بر حرف شنوي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري در خصوص مذاكره و نرمش قهرمانانه اضافه كرد: در طول تاريخ بارها ثابت شده كه عده اي حرف مولا را گوش ندادند و امروز هم اگر به حرف مولايمان گوش ندهند تاريخ دوباره تكرار خواهد شد.

انتقاد فتاح از ضرغامي

رئيس بنياد تعاون سپاه در بخش ديگر با انتقاد از پرداخت صدا و سيما به مساله جنگ و دفاع مقدس عنوان داشت: ما اين انتقاد را بارها به آقاي ضرغامي و صدا و سيما عنوان كرديم كه فيلم هايي در خصوص دفاع مقدس ساخته نشود كه براحتي شهداي ما همانند برگ هاي خزان در برابر گلوله دشمن ريخته مي شوند.

وي خاطرنشان كرد: ما در جنگ بر اساس يك مدل مهندسي و حساب و كتاب و با ساخت تونل و سنگر و پل هاي مهندسي به نبرد پرداختيم و اينطور نبود كه در فيلم ها به نمايش داده مي شود.

وي با اشاره به نقش پر رنگ شهدا در سالهاي دفاع مقدس و پس از جنگ خاطرنشان كرد: هميشه اين مكتب شهدا كه برگرفته از مكتب عاشوراست جوشش حيات دارد و همواره راه شهدا ادامه دارد.

در يادواره شهداي جامعه مهندسين مازندران كه ظهر امروز در نوشهر برگزار شده بود از 80 خانواده شهداي جامعه مهندسي با لوح سپاس قدرداني شد.

كد خبر: 2196699

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۳:۲۷

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن