تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819184191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاده قم به گرمسار تا پايان سال آزاد راه مي‌شود/ 17 هزار قمي در صف مسكن مهر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جاده قم به گرمسار تا پايان سال آزاد راه مي‌شود/ 17 هزار قمي در صف مسكن مهر
قم - خبرگزاري مهر: مديركل راه و شهرسازي استان قم گفت: جاده قم - گرمسار به طول 150 كيلومتر تا پايان سال تبديل به آزادراه مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امين نصرالهي زاده صبح دوشنبه در ديدار با رئيس مجلس شوراي اسلامي كه به مناسبت هفته حمل و نقل و ترافيك و در بيت پدري علي لاريجاني در قم برگزار شد، به ارائه گزارشي پيرامون فعاليت‌هاي اين اداره كل پرداخت و ضمن اشاره به مسكن مهر عنوان داشت: 40 هزار واحد مسكن مهر در قم در حال احداث است كه از اين تعداد 38 هزار واحد در قم و مابقي مربوط به مسكن مهر بخش‌هاي اطراف است.

وي در ادامه با بيان اينكه 17 هزار نفر نيز در نوبت مسكن مهر قرار دارند، ابراز داشت: بخش عمده‌اي از مسكن مهر در پرديسان ساخته شده است.

مديركل راه و شهرسازي قم همچنين به تلاش‌هاي لازم جهت توجه به ساخت و ساز شهري اشاره و عنوان كرد: ما تلاش داريم تا بحث تراكم در اطراف حرم حضرت معصومه(س) كاهش يابد.

وي به برخي از مشكلات تعاوني در دريافت پول از مردم براي ساخت و ساز مسكن اشاره كرد و گفت: در حال حاضر نزديك به هفت تعاوني در قم با مشكل عمده و دريافت وجوه و ناتواني در ارائه تعهدات مواجه‌ هستند.

نصرالهي زاده در ادامه به بحث راه‌هاي قم و مشكلاتي كه در اين زمينه وجود دارد اشاره كرد و گفت: قم به علت شاهراه بودن نيازمند اساسي به توسعه راه‌ها است.

وي همچنين در پاسخ به سوال رئيس مجلس پيرامون در مورد تكليف جاده قم - گرمسار، عنوان كرد: اين جاده در حال بهسازي است و تا پايان سال جاري قطعه اول آن به طول 150 كيلومتر كامل و تبديل به آزاد راه خواهد شد.

مديركل راه و شهرسازي قم، همچنين در رابطه با جاده قم - جعفريه نيز گفت: اين جاده از جاده‌هاي مهم استان است كه عبور و مرور زيادي در آن صورت مي‌گيرد كه بهسازي قطعه اول آن با هزينه پنج ميليارد تومان در حال انجام است.

وي ادامه داد: بهسازي كل اين جاده كه نزديك به 40 كيلومتر است نيازمند 20 ميليارد تومان اعتبار است.

نصرالهي زاده به جاده قنوات و اعتبار 800 ميليوني آن اشاره و عنوان كرد: بهسازي كامل اين جاده نيز نيازمند 6 ميليارد تومان اعتيار است.

كد خبر: 2196544

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۱:۵۲

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن