تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799190017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل راه و شهرسازي قم خبر دادانتخاب هيئت مديره انتصابي براي برخي تعاوني‌هاي مسكن مهر قم/ قم گرمسار تا پايان سال آزادراه مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل راه و شهرسازي قم خبر دادانتخاب هيئت مديره انتصابي براي برخي تعاوني‌هاي مسكن مهر قم/ قم گرمسار تا پايان سال آزادراه مي‌شود
مديركل راه و شهرسازي استان قم گفت: در راستاي حل مشكل تعاوني‌هاي مشكل‌دار مسكن مهر در قم براي برخي از آن‌ها هيئت مديره انتصابي معين شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، محمدامين نصراللهي‌‌زاده صبح امروز در ديدار اعضاي شوراي حمل و نقل استان قم با رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه هفت معاونت در اداره كل راه و شهرسازي قم فعاليت مي‌كنند، اظهار داشت: قم پايتخت مذهبي جهان اسلام است و سعي مي‌كنيم در اين شهر به بهترين نحو فعاليت كنيم.

وي افزود: مسكن مهر استان قم از كيفيت بهتري نسبت به ساير شهرها برخوردار است و در حال حاضر نيز سامانه ثبت‌نام آن بسته شده است زيرا دولت جديد سياست تكميل پروژه‌هاي نيمه تمام را در پيش گرفته است.

مديركل راه و شهرسازي استان قم با بيان اينكه مشكلي در تكميل 12 هزار واحد باقيمانده نداريم، خاطرنشان كرد: قم از نظر امور زيربنايي در ساخت واحدهاي مسكن مهر مشكل خاصي ندارد هرچند برخي متقاضيان در زمينه سهم آورده خود مشكلاتي داشته‌اند و در مورد 6 تعاوني مشكل‌دار نيز پرونده‌هايي تشكيل شده است.

وي ادامه داد: جلسات مستمر و هميشگي با تعاوني‌هاي مجري كار در بحث مسكن مهر استان قم برگزار مي‌شود تا روند كارها و مشكلات مورد بررسي دقيق قرار گيرند.

نصراللهي‌زاده با بيان اينكه براي برخي از تعاوني‌ها هيئت‌ مديره انتصابي معين شده است، عنوان كرد: اين كار نيز در راستاي حل مشكل مردم و تسريع در روند كارها صورت گرفته است.

مديركل راه و شهرسازي استان قم در بخش ديگري از سخنان خود به موضوع تكميل جاده‌ها و راه‌هاي شهري و روستايي قم اشاره كرد و گفت: تا پايان امسال كار تبديل جاده قم گرمسار به آزادراه به اتمام خواهد رسيد.

وي اظهار داشت: مسير قم جعفريه نيز در حال حاضر وضعيت خطرناكي دارد كه درصدد رفع مشكل آن هستيم؛ 14 كيلومتر ابتدايي آن در دستور كار قرار دارد و آسفالت 6 كيلومتر از آن با اعتباري بالغ بر پنج ميليارد تومان انجام شده است ضمن اينكه براي تكميل اين پروژه به 20 ميليارد تومان اعتبار نياز است.

نصراللهي‌زاده با بيان اينكه راه‌سازي در قم به دليل زمين‌هاي هموار نسبت به ديگر استان‌ها ساده‌تر است، تصريح كرد: مسير قم جعفريه پروژه‌اي ملي است و اداره كل راه و شهرسازي نيز گزارش‌هاي لازم را در اين زمينه تهيه و به وزارت‌خانه ارسال مي‌كند.

مديركل راه و شهرسازي استان قم با اشاره به اعتبار كنوني تكميل و بهسازي جاده قنوات كه 800 ميليون تومان است، گفت: براي تكميل نهايي اين طرح به 6 ميليارد تومان بودجه نياز داريم.

انتهاي پيام/78004/م30

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن