تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819704259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوروزبيگي: حكم اخير ايوبي براي شوراي صنفي در راستاي بازسازي كل سينماست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نوروزبيگي: حكم اخير ايوبي براي شوراي صنفي در راستاي بازسازي كل سينماست
جواد نوروربيگي تاكيد كرد: متولي شوراي صنفي نمايش بايد خانه سينما باشد.

اين تهيه‌كننده سينما در گفت‌و‌گويي با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره حكم اخير رئيس سازمان سينمايي براي تشكيل شوراي صنفي نمايش جديد و تدوين آئين‌نامه آن بيان كرد: از زماني كه مديريت قبلي سينما تشخيص داد، شوراي صنفي نمايش در اين جايگاه و به اين شكل فعلي، فعاليت داشته باشد، سينما به سمت نابودي رفت و تماشاگران سينما هم كمتر شدند.

او ادامه داد: در واقع قبل از اينكه شوراي صنفي نمايش به اتحاديه 2 برود اختلافات كمتر بود و به همين دليل بايد اين شورا در خانه سينما باشد، مخصوصا اينكه صنوف مختلفي در خانه سينما حضور دارند.

نوروزبيگي با تاكيد دوباره بر اينكه متولي شوراي صنفي نمايش بايد خانه سينما باشد، درباره اعضاي اين شورا هم گفت: براي انتخاب اين افراد خوب است با خانه سينما مشورت شود چون به هر حال تقريبا نماينده‌اي از هر صنف در خانه سينما حضور دارد.

اين تهيه‌كننده سينما خاطرنشان كرد: در دوره فعلي شوراي صنفي نمايش فيلم‌هاي داشتيم كه همكاري لازم براي اكران آنها انجام نشد و در زمان بدي به نمايش درآمدند به همين دليل بايد به جايي برسيم كه عدالت وجود داشته باشد.

نوروزبيگي هم‌چنين با اشاره به حكم حجت‌الله ايوبي براي پيگيري وضعيت شوراي صنفي نمايش گفت: اين حكم به جا و در راستاي بازسازي كلي سينما است. حتما آقايان ايوبي و احساني مشاوراني دارند و اميدوارم شوراي صنفي نمايش با جايگاهي كه عدالت به درستي در آن اجرا شود، فعاليت كند.

انتهاي پيام

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن