تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820295837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مويس: منچستر در هفته‌هاي پيش‌رو بهتر خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مويس: منچستر در هفته‌هاي پيش‌رو بهتر خواهد شد
سرمربي شياطين سرخ از عملكرد شاگردانش در ديدار برابر آستون‌ويلا راضي است. او تاكيد كرد كه تيمش در هفته‌هاي آينده بهتر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منچستريونايتد سرانجام پس از دو تساوي و دو شكست طعم پيروزي در ليگ جزيره را چشيد و با سه گل آستون‌ويلا را شكست داد تا با 25 امتياز به رده هشتم جدول رده‌بندي بازگردد.

ديويد مويس كه پس از چهار هفته نفس راحتي كشيد، از اين پيروزي ارزشمند خارج از خانه خوشحال است و به ستايش از عملكرد شاگردانش پرداخت.

او پس از پايان بازي به دوربين تلويزيون باشگاه منچستريونايتد گفت: وظيفه خود را برابر آستون‌ويلا به خوبي انجام داديم. بازيكنان منچستريونايتد در اين ديدار نمايش بسيار خوبي داشتند و انتظارات را برآورده كردند. با اين حال بايد بگويم كه نتوانستيم از فرصت‌هاي خود استفاده بيشتري ببريم. مي‌توانستيم با گل‌هاي بيشتري آستون‌ويلا را شكست دهيم. در پنج، شش دقيقه اول نتوانستيم در كارهاي هجومي شركت و دروازه ميزبان را تهديد كنيم اما پس از آن بر بازي مسلط شديم و فرصت‌هاي زيادي را روي دروازه حريف خلق كرديم.

مويس كه نخستين فصل حضور خود در نيمكت شياطين‌سرخ را تجربه مي‌كند، افزود: منچستريونايتد مي‌تواند بهتر از اين هم ظاهر شود. به بازيكنان گفتم نمايشي كه در ديدار برابر آستون‌ويلا داشتيم كمترين انتظاري است كه از ما مي‌رود. بايد در ديدارهاي آينده با قدرت بيشتري ظاهر شويم. منچستريونايتد بايد چنين تيمي باشد و بازي به بازي در حال پيشرفت و بهتر شدن باشد. بايد در ديدارهاي آينده هم با اقتدار ظاهر شويم و امتياز از دست ندهيم.

يونايتدها در حالي در ديدار برابر آستون‌ويلا به پيروزي رسيدند كه در چهار ديدار اخير خود دو تساوي و دو شكست را تجربه كرده بودند. مويس گفت: تنها تفاوت ديدار امروز ما با ديدارهاي قبلي در اين بود كه در اين ديدار موفق به گلزني شديم و در خط حمله قدر فرصت‌هاي خود را دانستيم. اين در حالي است كه در ديدارهاي قبلي نمي‌توانستيم از فرصت‌هاي خود بهره ببريم و در گلزني ناموفق بوديم. به خوبي اين را مي‌دانيم كه انتظارها از تيم بزرگي چون منچستريونايتد زياد است. بايد در ديدارهاي آينده با قدرت بيشتري ظاهر شويم. بايد اين را به هواداران منچستريونايتد بگويم كه در هفته‌هاي پيش رو شرايط تيم تغيير خواهد كرد و به همان تيم قدرتمند هميشگي تبديل خواهيم شد.

ستاره شياطين‌سرخ در اين ديدار دني ولبك بود كه در نبود روبين فان‌پرسي خوب ظاهر شد و دو گل به ثمر رساند. مويس به ستايش از مهاجم جوان تيمش پرداخت و گفت: همه ديديد كه ولبك وظيفه خود را در زمين به بهترين نحو انجام داد. او مي‌توانست به راحتي در اين ديدار هت‌تريك كند. او بايد از شرايط روحي خوب خود پس از درخشش در اين ديدار نهايت استفاده را ببرد و در ديدارهاي آينده هم به گلزني‌اش ادامه دهد. از رسانه‌ها مي‌خواهم كه به تغييرات اساسي كه در چند ديدار اخير منچستريونايتد رخ داده است، توجه كنند. در ديدارهاي اخير موفق به گلزني نشديم اما در اين ديدار خوشبختانه سه گل به ثمر رسانديم و دروازه‌مان هم بسته ماند كه اين نشانه خوبي است.

منچستريونايتد در هفه هفدهم ليگ جزيره شنبه هفته آينده در اولدترافورد از وستهام پذيرايي مي‌كند.

در جدول رده‌بندي آرسنال با 35 امتياز صدرنشين است. ليورپول با 33 امتياز دوم است و چلسي با همين تعداد امتياز و تفاضل گل كمتر در جايگاه سوم قرار دارد.

انتهاي پيام

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن