تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820213284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امكان پرواز هزار درنا به آلمان و ژاپن فراهم نشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امكان پرواز "هزار درنا" به آلمان و ژاپن فراهم نشد
سرپرست گروه تئاتر "كودكان دنيا" كه سال 91 نمايش "هزار درنا" از اين گروه در جشنواره تئاتر كودك و نوجوان و همچنين تالار هنر اجرا شد، تأكيد كرد: با وجود اينكه قرار بود "هزار درنا" را در كشور آلمان اجرا كنيم اما هنوز وضعيت اجراهاي بين‌المللي اين اثر نمايشي مشخص نيست.

ركسانا بهرام درباره وضعيت اجراهاي بين‌المللي نمايش "هزار درنا" به خبرنگار مهر گفت: وقتي اين نمايش را توليد و اجرا كرديم طبق دعوتي كه از گروه انجام شد قرار بود "هزار درنا" را در كشور ژاپن روي صحنه ببريم اما به دليل نبود هيچ حمايتي از گروه براي تأمين هزينه‌هاي سفر، اجراي نمايش در ژاپن ميسر نشد.

وي يادآور شد: مديركل هنرهاي نمايشي در سفري كه به كشور آلمان داشت گفته بود كه تفاهم نامه‌اي براي اجراي آثار ايراني در آلمان امضا شده است و نمايش "هزار درنا" اولين اثري است كه طي اين تفاهم نامه در كشور مذكور اجرا مي‌شود. اما بر خلاف اين اعلام هيچ خبري از اجراي "هزار درنا" در آلمان نشد.

سرپرست گروه تئاتر "كودكان دنيا" درباره آمادگي گروه براي اجراي بين‌المللي "هزار درنا" بعد از گذشت يك سال از توليد و اجراي آن گفت: با وجود اينكه بچه‌هايي كه در اين نمايش حضور دارند بزرگتر شده‌اند اما همچنان گروه آمادگي اجراي اين اثر نمايشي را دارد.

"هزار درنا" نمايشنامه‌اي كه توسط كاترين شولتزميلر بر اساس قصه اي ژاپني نوشته شده است و سارا رمضاني بازنويسي آن را كه اثري مختص گروه سني نوجوان است، انجام داد. نمايش "هزار درنا" داستان دختري است كه در اثر بمب هيروشيما دچار بيماري مي شود، اين دختر سمبل صلح در ژاپن است و هر سال جشنواره اي با نام او برگزار مي شود.

ديبا اخلاص‌پور، رادين اعظميان، پارسا پريچهره، سارا رمضاني، سام رستم‌كلايي، طاها شمس، هليا عابديان، ياسمين فتح‌الهي، نوا مايلي، دلشاد جليلي، متين نيكوكار، ساتيا نيكوكار، امير نقوي، پارسا ناظري و باران يوسفي از جمله كودكان و نوجواناني هستند كه در نمايش "هزار درنا" به ايفاي نقش مي‌پردازند.

اين اثر نمايشي سال 91 در نوزدهمين جشنواره بين‌المللي تئاتر كودك و نوجوان در شهر همدان و همچنين نيمه دوم دي‌ماه به مدت سه شب در تالار هنر اجرا شد.

كد خبر: 2141145

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۷/۱ - ۱۲:۰۷

دوشنبه 1 مهر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن