تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819965469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظريف بر توسعه روابط تهران و ايروان تأكيد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ظريف بر توسعه روابط تهران و ايروان تأكيد كرد
وزير امورخارجه با اشاره به اينكه هيچ گونه مانعي در مسير توسعه روابط بين تهران و ايروان وجود ندارد، بر وجود ظرفيت هاي فراوان در دو كشور به خصوص در عرصه هاي اقتصادي، تجاري و بازرگاني تاكيد كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر ، محمد جواد ظريف، وزير امور خارجه كشورمان در ديدار «شاوارش كوچاريان» معاون وزير امور خارجه ارمنستان با اشاره به مواضع خوب و سازنده اين كشور در مجامع بين المللي، تداوم رايزني ها و همكاري هاي فيمابين در عرصه هاي منطقه اي و بين المللي را ضروري دانست.

وي در اين ديدار روابط بين ايران و ارمنستان را به عنوان دو كشور همسايه، روابطي ديرينه و دوستانه توصيف كرد و افزود: دولت جديد ايران بر توسعه روابط با همسايگان توجه ويژه اي دارد و مايليم اين روابط را بيش از پيش گسترش دهيم.

وزير امور خارجه با اشاره به اينكه هيچ گونه مانعي در مسير توسعه روابط بين تهران و ايروان وجود ندارد، بر وجود ظرفيت هاي فراوان در دو كشور به خصوص در عرصه هاي اقتصادي، تجاري و بازرگاني تاكيد و خاطر نشان كرد: تداوم سفرهاي متقابل و پيگيري مسوولين دو كشور نقش موثري در روند گسترش روابط دارد.

ظريف با استقبال از دعوت همتاي ارمني خود براي سفر به ايروان، بر ضرورت انجام متقابل سفر مقامات عاليرتبه دو كشور براي پيگيري توسعه بيش از پيش روابط تاكيد كرد.

«شاوارش كوچاريان» معاون وزير امور خارجه ارمنستان كه بنا به دعوت همتاي ايراني خود به تهران سفر كرده است، در اين ديدار ضمن ابلاغ سلام هاي گرم «ادوارد نعلبندان» وزير امور خارجه كشورش به ظريف، از ديدارها و مذاكرات خود در تهران ابراز رضايت كرد.

كوچاريان ابراز اميدواري كرد با سفر متقابل مقامات عاليرتبه دو كشور شاهد جهشي در سطح روابط فيمابين تهران و ايروان در همه ابعاد باشيم.

وي همچنين با اشاره به بيانيه صادره از سوي وزارت خارجه ارمنستان بلافاصله پس از اعلام حصول توافق بين جمهوري اسلامي و گروه 1+5، حمايت اين كشور را از روند مثبت اين مذاكرات اعلام و از آن استقبال كرد.

كد خبر: 2196238

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۱۸:۳۹

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن