تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798351746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درديدار اعضاي هيئت مديره‌ انجمن متخصصان روابط عمومي استان با مديرجديد روابط‌عمومي استانداري يزد مطرح شد روابط عمومي مي‌تواند در روند توسعه استان يزد نقش موثري داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: درديدار اعضاي هيئت مديره‌ انجمن متخصصان روابط عمومي استان با مديرجديد روابط‌عمومي استانداري يزد مطرح شد روابط عمومي مي‌تواند در روند توسعه استان يزد نقش موثري داشته باشد
يزد - خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: مديرعامل و اعضاي هيئت مديره انجمن متخصصان روابط عمومي استان يزد با پاك طينت مدير جديد روابط‌عمومي استانداري يزد ديدار و گفت و گو كردند.
در اين ديدارمحمد امامي، مديرعامل انجمن متخصصان روابط‌عمومي استان يزد ضمن تبريك به داود پاك طينت، آمادگي همه‌جانبه اين انجمن را براي پشتيباني فكري و عملي در زمينه‌هاي تخصصي مورد نياز اعلام و ابراز اميدواري كرد با استمرار اين تعامل، منجر به توسعه‌ و پيشبرد روابط‌عمومي در استان گردد.
وي همچنين خواستار مشاركت همه مجموعه‌هاي دانشگاهي، روابط‌عمومي‌ها و رسانه‌ها و نهادهاي ارتباطاتي و روابط‌عمومي براي بزرگداشت پروفسور معتمدنژاد، پدر علم ارتباطات شد.
همچنين مسعود طوفان ديگر عضو هيئت مديره انجمن متخصصان روابط عمومي استان يزد، بر ضرورت شكل‌گيري و توسعه نهادهاي غير دولتي روابط‌عمومي و گفتمان‌سازي و توسعه گفتمان و تقويت ادبيات روابط‌عمومي، تقويت جايگاه پژوهش و افكارسنجي در روابط‌عمومي و هم‌انديشي براي يافتن راهكارهاي اجرايي سند راهبردي روابط‌عمومي‌هاي استان يزد تاكيد كرد.
علي المدرسي، عضو هيئت مديره انجمن متخصصان روابط‌عمومي استان يزد در اين ديدار با اشاره به وزن بالاي روابط‌عمومي در اين استان به دليل حضور منابع انساني صاحب نظر، دانش و تجربه‌هاي مفيد روابط‌عمومي، امكان بهره‌مندي از اين تجارب وسيع را پشتوانه قدرتمندي براي روابط‌عمومي استان يزد دانست.
همچنين محمدجواد اوليا عضو ديگر هيئت مديره اين انجمن، با يادآوري و قدرداني از تلاش‌هاي ارزنده‌اي كه پس از پيروزي انقلاب اسلامي براي توسعه و پيشرفت استان صورت گرفته و نقشي كه روابط‌عمومي استانداري يزد در مقاطع گوناگون ايفا كرده، جايگاه روابط‌عمومي استانداري يزد را مهم و حساس دانست كه مي‌تواند در روند توسعه استان و نيز در اعتمادسازي، نقشي بي‌بديل داشته باشد.
محمدعلي شاهدي ديگر عضو هيئت مديره انجمن متخصصان روابط‌عمومي استان يزد نيز در اين ديدار بر ضرورت تعامل و حمايت و پشتيباني دوسويه انجمن و روابط‌عمومي استانداري از يكديگر تاكيد كرد.
عباس ملازينلي عضو ديگر هيئت مديره انجمن متخصصان روابط‌عمومي استان يزد در اين ابراز اميدواري كرد تا با همراهي اين مجموعه با روابط‌عمومي استانداري يزد و تلفيق تفكر و انديشه و تجربه و تقويت نهادهاي غير دولتي روابط‌ عمومي، دستاوردهاي خوب و ارزنده‌اي براي روابط ‌عمومي‌هاي استان و استانداري و مردم استان يزد حاصل شود.علي‌محمد اعتمادي و وجيهه عظيمي‌فر نيز در اين ديدار ضمن تبريك به مدير جديد روابط‌عمومي استانداري يزد، براي وي آرزوي موفقيت كردند.
داود پاك‌ طينت مدير جديد روابط‌عمومي استانداري يزد نيز در اين ديدار و گفت و گو، با ابراز خرسندي از اين ديدار و ارتباط با پيشكسوتان روابط‌عمومي، حساسيت‌ها، كاستي‌ها و مشكلات پيش‌رو و فشردگي فعاليت‌ها از يك‌سو و اهميت رويكرد علمي به روابط‌عمومي از سوي ديگر، را برشمرد و خواستار مشاركت انجمن متخصصان روابط‌عمومي استان يزد در ارتقاي توانمندي‌هاي تخصصي روابط‌عمومي به ويژه در خصوص توليد محتواهاي مفيد شد.
اعضاي هيئت مديره انجمن متخصصان روابط‌عمومي استان يزد همچنين با عباس حيدري مديركل حوزه استاندار يزد ديدار و گفت و گو كردند.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن