تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820041422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغيير رنگ دكوراسيون ها به رنگ سال سرخابي درخشان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تغيير رنگ دكوراسيون ها به رنگ سال "سرخابي درخشان"
كمپاني پانتون، رنگ سال 2014 را "سرخابي درخشان" (Radiant Orchid) اعلام كرد.
به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران به نقل از سايت برترين ها سال گذشته پانتون رنگ سال را زمردي اعلام كرده بود و شايد خيلي ها اين رنگ را دوست نداشتند، ولي رنگ سال آينده مانند گل اركيده بسيار شاد و باطراوت و دلپذير است و در چرخه رنگي، 180 درجه با رنگ سال قبل فرق دارد.

از خودتان مي پرسيد كه "سرخابي درخشان" ديگر چيست؟ لئاتريس آيزمن، مدير اجرايي مؤسسه رنگ پانتون مي گويد: «اين رنگ هارموني مسحوركننده اي بين ته رنگ هاي فوشيا، بنفش و صورتي است و الهابخش اعتماد به نفس، شادي و نشاط فراوان، عشق و سلامتي است.»

------------
آيزمن در تحقيقي كه در ميان دوستانش در شبكه هاي اجتماعي انجام داد، نظرات متفاوتي در مورد اين رنگ دريافت كرد. اكثراً بر اين عقيده بودند كه اگر اين رنگ در تركيب با رنگ هاي خنثي استفاده شود، دكور منزل را شاد مي كند.

------------
در اينجا نمونه اي از كاربرد رنگ سرخابي را در يك اتاق مي بينيد. قالي اين اتاق به رنگي جسورانه ولي شاد انتخاب شده است كه به رنگ گرم چوب، جلوه خاصي مي بخشد.

------------
ما طرفدار اين نيستيم كه هر سال با تغيير رنگ سال، دكور منزل را عوض كنيد، ولي قالي يكي از آن عناصر منزل است كه دكور منزل را دگرگون مي كند و اگر از رنگ آن خسته شديد به راحتي مي توانيد آن را عوض كنيد.

------------
با آنكه ما اصلاً توصيه نمي كنيم هر چهار ديوار اتاق را سرخابي كنيد، ولي اگر فقط يكي از ديوارها را به عنوان ديوار نمونه سرخابي كنيد، تأثير زيادي در دكور دارد. در كنار اين ديوار بقيه چيزها بايد به رنگ هاي خنثي مانند سفيد و خاكستري باشد تا تضاد ايجاد كند.

------------
در اتاق خواب شما آزادي عمل بيشتري داريد و مي توانيد در دوز بيشتري از اين رنگ استفاده كنيد و ته رنگ هاي ديگر را نيز تركيب كنيد. يادتان نرود كه اشياي جسورانه و پرجلوه مانند آينه و لوستر و كوسن هم استفاده كنيد.

------------
اگر خواستيد رنگ هاي شاد ديگر را با سرخابي ست كنيد، قرمز و آبي بهترين انتخاب ها هستند. اين پالت رنگي همان هارموني مطلوب شما را در اختيارتان مي گذارد.

------------
براي آنكه جلوه پنهاني ولي شيكي در فضاي آشپزخانه ايجاد كنيد كه به رنگ هاي خنثي نشاط بيشتري بدهد، مي توانيد يكي از ديوارهاي پشت كابينت ها را سرخابي كنيد. اين كار به آشپزخانه هويت و شخصيت مي دهد.

------------
رنگ هاي ديگر نزديك به سرخابي، بنفش روشن و ياسي هستند كه مي توانند گزينه ديگري بجاي سرخابي باشند.

------------
با اين وجود مجبور نيستيد اين رنگ را به قالي يا رنگ ديوار محدود كنيد، مي توانيد از تركيب دو رنگ صورتي و بنفش در جاهايي غيرعادي مانند لوستر و غيره بهره ببريد.

------------
و گذشته از موارد فوق، مبلمان را فراموش نكنيد. روكش مبلمان گزينه بسيار مطلوبي براي اضافه كردن رنگ هاي شاد، به خصوص سرخابي، به دكور منزل است.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن