تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803064983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتبار باشد، فرودگاه جيرفت تا پايان امسال راه‌اندازي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: اعتبار باشد، فرودگاه جيرفت تا پايان امسال راه‌اندازي مي‌شود
مدير كل فرودگاه‌هاي استان كرمان با بيان اين‌كه متاسفانه فرودگاه كرمان بين‌المللي نيست، گفت: پروازهاي عمره از فرودگاه كرمان به زودي به صورت روزانه انجام مي‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران‌(ايسنا)، منطقه كوير، "محمد نخعي" پيش از ظهر امروز 24 آذرماه در گردهمايي مطبوعاتي شوراي مسكن و حمل‌نقل استان كرمان، فعاليت اصحاب رسانه را انگيزه‌اي براي مديران دانست و اظهار كرد: ارتقاي سطح ايمني و امنيت در فرودگاه‌هاي استان كرمان يكي از مواردي بوده كه مدنظر ما‌ست، در اين زمينه كارهاي زيادي انجام كه منجر شده ايزو 9001 و نظام‌نامه فرودگاهي را كسب كنيم.

وي افزود: فرودگاه كرمان عليرغم همه ظرفيت ها يك فرودگاه بين‌المللي نبوده و يك مرز هوايي است، ارتقاي سطح ايمني در بم، رفسنجان، سيرجان و بم و كرمان صورت گرفته و زيرساخت‌ها براي بين‌المللي شدن فرودگاه در حال فراهم شدن است.

نخعي ادامه داد: در مورد بهسازي و ساماندهي عمومي، ما 500 نفر صندلي را در ترمينال هاي داخلي و خارجي روكش كرديم، ال.سي.دي در نظر گرفته‌ايم، در ترمينال حج در زمينه سرويس‌هاي بهداشتي و نمازخانه‌ها مشكل داشتيم كه توسعه آن در دست اقدام است.

مدير كل فرودگاه‌هاي استان كرمان گفت: در زمينه بهسازي و براي افزايش ايمني، دو دستگاه تانكر مخصوص فرودگاه‌ها در خصوص آتش‌نشاني تهيه كرده‌ايم.

وي از انجام اقداماتي در خصوص بحث پدافند غيرعامل در فرودگاه كرمان نيز خبر داد و اظهار كرد: شركت فرودگاه‌هاي كرمان هيچ كمكي از كشور نمي‌گيرد؛ درآمدهاي ما هم به خزانه دولت ريخته مي‌شود و در خصوص ارتقاي سطح كيفي فرودگاه، كمبود اعتبار داريم.

نخعي همچنين بيان كرد: خوشبختانه، از يك ماه قبل، پرواز كرمان – تهران به 10 مورد افزايش يافته، پرواز دبي را بعد از 10 سال راه‌اندازي مي‌كرديم، و پرواز كرمان كيش دو پرواز افزوده شده است.

وي افزود: با توجه به ظرفيت‌هاي گردشگري كه داريم، رسانه‌ها به ما كمك كنند تا بتوانيم از دبي به كرمان ‌توريست بياوريم.

مدير كل فرودگاه‌هاي استان كرمان ادامه داد: بيشترين پرواز ما كرمان – تهران است. يك پرواز اصفهان و زاهدان داريم. چهار پرواز كرمان – شيراز داريم. پروازهاي حج عمره به زودي و با توجه به افزايش زايرين، هر روزه خواهد شد.

وي ضمن اشاره به پروازهاي فرودگاه بم نيز گفت: پرواز سيرجان در هفته، شش پرواز دارد. در رفسنجان كه هشت سال تعطيل بود، در سال 91 با اعتباراتي كه تخصيص يافت، راه‌اندازي شد و شنبه و چهارشنبه ماهان پرواز دارد. براي پرواز مشهد هم در حال رايزني هستيم.

مدير كل فرودگاه‌هاي استان كرمان اظهار كرد: تكميل ترمينال 10 هزار متري فرودگاه كرمان كه 12 سال خوابيده بود در دستور كار است، در اين زمينه مناقصه برگزار شده و به زودي كار شروع مي‌شود.

نخعي از تغيير نام فرودگاه كرمان به نام يكي از شهداي كرمان نيز خبر داد و بيان كرد: طرح جامع فرودگاه كرمان نيز در حال بررسي و پيگيري است.

وي در خصوص فرودگاه جيرفت نيز گفت: با پيگيري‌هايي كه داشتيم، طول باند به سه هزار و 400 متر رسيده و اگر اعتبار داده شود، تا يك ماه بعد از سال يا تا پايان سال جاري آماده است.

مدير كل فرودگاه‌هاي استان كرمان عملكرد هشت ماهه سال 91 را هم بيان كرد و در اين باره گفت: در اين مدت، دو هزار و 629 پرواز داخلي و 475 هزار و 451 نفر مسافر داشته‌ايم.

وي افزود: تعداد پروازهاي خارجي هم 343 فروند بوده كه 74 هزار و 609 مسافر را جابه‌جا كرده است.

نخعي در خصوص عمكرد هشت ماهه اول امسال نيز اظهار كرد: تعداد پروازهاي داخلي دو هزار و 281 فروند و مسافران جابه‌جا شده، 407 هزار و 665 نفر و تعداد پروازهاي خارجي نيز 275 فروند با 60 هزار و 603 مسافر بوده است.

انتهاي پيام

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن