تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819901198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماندلا در آغوش خاك آرام گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: ماندلا در آغوش خاك آرام گرفت
رهبر ضد آپارتايد آفريقاي جنوبي و اولين رئيس‌جمهور اين كشور در ميان بدرقه شخصيت‌هاي مختلف ملي و بين‌المللي و با حضور هزاران نفر از مردم قاره سياه به خاك سپرده شد.
تسنيم: رهبر ضد آپارتايد آفريقاي جنوبي و اولين رئيس‌جمهور اين كشور در ميان بدرقه شخصيت‌هاي مختلف ملي و بين‌المللي و با حضور هزاران نفر از مردم قاره سياه به خاك سپرده شد.

به گزارش بي‌بي‌سي، نلسون ماندلا، رهبر مبارزات ضداستعماري و نژادپرستي آفريقاي جنوبي و اولين رئيس‌جمهور اين كشور، لحظاتي پيش در شهر محل تولد خود به خاك سپرده شد.

مراسم خاكسپاري وي به صورت مستقيم از تلويزيون پخش مي‌شد اما لحظه قرار گرفتن تابوت درون خاك به نمايش گذاشته نشد و تنها نزديكان وي شاهد اين صحنه بودند.

ماندلا روز 5 دسامبر در سن 95 سالگي در شهر ژوهانسبورگ ديده از جهان فرو بست و بيش از 53 ميليون نفر از جمعيت آفريقاي جنوبي و ميليون ها نفر از دوستداران و طرفدارانش در سراسر جهان را در غم و اندوه فرو برد.

بيش از 100 هزار نفر با حضور در ساختمان يونيون بيلدينگ در شهر پرتوريا به وي اداي احترام كردند. روز گذشته جسد ماندلا به زادگاهش در 700 كيلومتري جنوب ژوهانسبورگ رسيد و مورد استقبال بسياري از ساكنان اين شهر قرار گرفت.

جسد ماندلا در سه روز گذشته براي بازديد مردم و احترام به او در تابوتي در جلوي يكي از ساختمان‌هاي دولتي در پرتوريا نگهداري شد.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن