تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801556055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو هيات نمايندگان اتاق اصفهان تاكيد كرد: سياستگذاري بخش صادرات و واردات توسط دولت بايد به دور از افراط و تفريط باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: عضو هيات نمايندگان اتاق اصفهان تاكيد كرد: سياستگذاري بخش صادرات و واردات توسط دولت بايد به دور از افراط و تفريط باشد
واردات و صادرات به عنوان دو مولفه مهم تجارت خارجي است كه بايدبه صورت كارشناسي و با اهداف درازمدت سياست گذاري شود و به دور از افراط و تفريط باشد. عضو هيات نمايندگان اتاق اصفهان تاكيد كرد: سياستگذاري بخش صادرات و واردات توسط دولت بايد به دور از افراط و تفريط باشد


ايلنا: عضو هيات نمايندگان اتاق اصفهان در سي و چهارمين جلسه هيات نمايندگان اتاق اصفهان تصريح كرد: واردات كالاهاي سرمايه‌اي و مواد اوليه را عامل مهم در صادرات كالا و خدمات با ارزش افزوده دانست و گفت: ايجاد محدوديت و يك سويه نگري به موضوع واردات باعث شده بخشي از كالاهاي ايراني نتواند با استفاده از تكنولوژي روز توليد و صادر شود.

به گزارش خبرگزاري ايلنا از اصفهان؛ سيد رسول رنجبران برنامه ريزي منجسم اتاق و كليه تشكل‌ها اقتصادي براي ارايه پيشنهادات كاربردي براي حل مسايل بنگاههاي اقتصادي شد.

رييس اتاق اصفهان با اشاره به تشكيل نشست روساي اتاق‌هاي بازرگاني منطقه چهار شامل استانهاي اصفهان، يزد، چهارمحال بختياري، كهكيلويه و بويراحمد و فارس در اتاق اصفهان گفت: در اين نشست تقويت و توسعه گردشگري در اين منطقه مورد بررسي قرار گرفت.

«خسرو كسائيان» در بخش ديگري از سخنان خود به شوراي گفت‌و‌گو دولت و بخش خصوصي اشاره كرد و گفت: برخي از مصوبات شوراي گفت‌و‌گو اجرايي و برخي نيز اجرا نمي‌شود.

وي افزود: با اينكه شوراي گفت‌و‌گو اصفهان در بخش‌هاي بانكي، مالياتي، بيمه تامين اجتماعي مصوباتي داشته است ولي سازمان‌هاي دولتي بايد اهتمام جدي تري در اجراي اين مصوبات داشته باشند.

نايب رييس اتاق اصفهان در اين جلسه خواستار استفاده از ظرفيت‌هاي تعاملي موجود بين دولت و بخش خصوصي شد.

«محمود اسلاميان» خواستار فعال شدن تشكل‌هاي اقتصادي در موضوع آب شد و گفت: بحران آب در استان موضوع بسيار مهم است و همه بخش‌هاي استان بايد در اين موضوع حساسيت بيشتري داشته باشند.

عضو هيات رييسه اتاق ايران اقتصاد دولتي را مهم‌ترين چالش اقتصاد ايران دانست و گفت: تا اقتصاد ايران از زنجيره اقتصاد دولتي آزاد نشود مشكلات آن حل نمي‌شود.

وي با اشاره به درآمد زايي سالانه ۱۰۰ ميليارد دلاري نفت در اقتصاد كشورسالهاي گذشته و موثر نبودن در توسعه اقتصادي كشور گفت: آزاد سازي اقتصاد بايد در اولويت دولتمردان قرار گيرد.

عضو هيات نمايندگان اتاق اصفهان در اين جلسه پيشنهاد تشكيل شعبه كانون زنان بازرگان ايران در اصفهان را ارايه كرد و گفت: هدف از راه اندازي اين كانون توانمند سازي بانوان در عرصه اقتصادي است. وي با اشاره به حضور ۷۰ درصدي بانوان در دانشگاه‌ها گفت: جامعه زنان امروز كشور جوياي شغل است و بايد اين واقعيت از نظر جامعه مورد توجه قرار گيرد.

«زهرا اخوان نسب» اضافه كرد: زنان امروز مانند مردان بار هزينه‌هاي خانواده را به دوش مي‌شكند و بايد ساختار و فرهنگ جامعه را براي اشتغال آنان آماده ساخت.

اخوان نسب تعداد شعب كانون زنان را در هشت استان كشور اعلام كرد و گفت: اتاق اصفهان از جمله اتاق‌هاي بازرگاني است كه داراي كميسيون تخصصي بانوان است و داير شدن شعبه اين كانون مي‌تواند به افزايش آگاهي بانوان به فعاليت‌هاي اقتصادي كمك كند.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن