تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819660409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار سمنان:مذاكرات ژنو تابلوي تحريم عليه ايران اسلامي را شكست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار سمنان:مذاكرات ژنو تابلوي تحريم عليه ايران اسلامي را شكست
استاندار سمنان، مذاكرات موفقيت‎آميز ژنو را جلوه‎اي ديگر از حماسه سياسي خواند و گفت: در اين مذاكرات، تابلوي تحريم عليه ايران اسلامي در دنيا شكست.


به گزارش خبرگزاري فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومي استانداري سمنان، محمد وكيلي در همايش ائمه جمعه استان سمنان افزود: هيئت مذاكره‎‎كننده ايراني در مذاكرات ژنو با قاطعيت برابر كشورهاي غربي ايستاد و خطوط قرمز نظام را حفظ كرد.

وي با بيان اينكه در اين مذاكرات كشورهاي قدرتمند دنيا برابر اسلام ايستادند، گفت: هيئت مذاكره‎كننده ايران نيز با پشتيباني رهبري و مردم با موفقيت از اين مسير عبور كرد.

استاندار سمنان، مذاكرات ژنو و تحقق حماسه سياسي در آن را مقدمه‎اي براي تحقق حماسه اقتصادي دانست و اظهار داشت: تيم ايران در اين مذاكرات با ايستادگي برابر كشورهاي غربي قدرت مذاكره و چانه‎زني ايران را به دنيا نشان داد و منطبق بر سياست عزت، حكمت و مصلحت عمل كرد.

وكيلي مشكلات اقتصادي در كشور را ناشي از دو مسئله سوء تدبير برخي از مسئولان در گذشته و فشارها و تحريم‎ها دانست و تأكيد كرد: مشكل اصلي دشمنان با ايران مشكل فرهنگي است.

وي مسائل فرهنگي را نگران‎كننده خواند و با اشاره به هشدارهاي رهبري در خصوص شبيخون فرهنگي اظهار داشت: دشمنان در دو دهه گذشته با برنامه‎ريزي در ابعاد و خواسته‎هاي فرهنگي در نظر داشتند با فشارهاي اقتصادي به نتيجه برسند.

استاندار سمنان، شبيخون فرهنگي را تهديد اصلي دانست و گفت: بايد اين تهديدات را جدي بگيريم و به مسائل فرهنگي بيش از پيش توجه كنيم.

وي همچنين در خصوص وجود اميد و نشاط در جامعه گفت: فشارهاي اقتصادي دشمنان در جامعه مشكل‎ساز شده و منابع غني و پتانسيل‎هاي خوبي وجود دارد كه مي‎توانيم با تدبير و تلاش بيشتر از تهديدات عبور كنيم و جامعه اميدوار و با نشاط سختي‎ها را تحمل مي‎كند ولي جامعه كدر و خسته نمي‎تواند مسائل را تحمل كند.

انتهاي پيام/2249/ي

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن