تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802910995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل مديريت بحران گلستان خبر دادحضور 20 دستگاه اجرايي گلستان در كشيك‎هاي مديريت بحران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل مديريت بحران گلستان خبر دادحضور 20 دستگاه اجرايي گلستان در كشيك‎هاي مديريت بحران
مديركل مديريت بحران استان گلستان گفت: در كشيك‎هاي اين اداره كل، نماينده 20 دستگاه اجرايي عضو شوراي هماهنگي مديريت بحران استان و نيروهاي اين اداره كل حضور دارند.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، «قاسم سميعي» صبح امروز در نشست با كاركنان اين اداره كل اظهار داشت: ساعات كشيك در روزهاي غير تعطيل به طور ثابت بين ساعت 14:00 تا 19:00 عصر است كه با توجه به شرايط جوي ممكن است زمان طولاني‎تري براي حضور پيش‎بيني شود.

وي ادامه داد: اگر چه فرد كشيك پس از پايان زمان مقرر مديريت بحران را ترك مي‎كند، اما تا صبح فردا شماره مديريت بحران بر گوشي همراه وي دايورت مي‌شود.

سميعي متذكر شد: در روزهاي تعطيل نيز از ساعت 8:00 صبح نيروي كشيك در اين اداره كل حضور يافته و تا ساعت 18:00 به انجام وظايف محوله مي‎پردازد.

كشيك مديريت بحران با توجه به ارتباط دايم با مركز دائمي است

وي يادآور شد: با اين اوصاف مي‎توان گفت كشيك مديريت بحران شبانه‎روزي است، چرا كه هر لحظه فرد كشيك از لحاظ ارتباطي دائما در دسترس است و در صورت نياز سريعا مي‎تواند اقدامات مناسب را انجام دهد.

دبير شوراي هماهنگي مديريت بحران استان گلستان با اشاره به برگزاري دوره آموزشي كشيك مديريت بحران براي اعضا تصريح كرد: در اين دوره اقدامات لازم در چهار چرخه مديريت بحران براي مخاطبان دوره تشريح شد.

سميعي اضافه كرد: در سال‎هاي اخير تجلي اين همكاري در چهار مرحله مديريت بحران از جمله پيشگيري، آمادگي، مقابله و بازسازي نمود پيدا كرده است.

حضور دستگاه‎هاي اجرايي گلستان در كشيك مديريت بحران مويد دغدغه آنان است

وي تصريح كرد: با وجود شدت حوادث و بلاياي طبيعي در استان در سال‎هاي اخير به نسبت به سال‎هاي گذشته، تعامل خوب و تجربه بالاي دستگاه‎هاي عملياتي موجب شد تا كمترين خسارت مالي و جاني به استان وارد شود.

مديركل مديريت بحران استان گلستان با اشاره به حضور مستمر نمايندگان دستگاه‎هاي اجرايي در كشيك مديريت بحران استان تقدير از آنان اضافه كرد: حضور منظم دستگاه‎هاي اجرايي در كشيك مديريت بحران استان، نمايانگر دغدغه و حساسيت آنان به موضوع مديريت بحران است.

سميعي خاطرنشان كرد: حضور نمايندگان دستگاه‎ها در كشيك، علاوه بر اينكه آنان را با مجموعه مديريت بحران آشنا مي سازد، مبين آن است كه مديريت بحران يك كار جمعي است.

غيبت در كشيك مديريت بحران توجيه‎پذير نيست

به گفته وي: بدون همكاري، احساس مسئوليت و همدلي دستگاه‎هاي اجرايي نمي‎توان گام موثر و كارآمدي در چرخه مديريت بحران برداشت.

وي با اشاره به توجيه‎ناپذير بودن غيبت‎هاي انجام گرفته از سوي برخي نمايندگان دستگاه‌هاي اجرايي در كشيك مديريت بحران تصريح كرد: فقدان حضور برخي از اين نيروها به منزله بي‎اعتنايي به توافقي است كه با اين دستگاه‎ها انجام گرفته و با توجه به تاكيد جدي معاون عمراني استاندار، به عنوان قائم مقام شوراي هماهنگي مديريت بحران استان از دستگاه‎هاي اجرايي خواسته‎ايم بر حضور نمايندگانشان در كشيك بيشتر نظارت كنند.

سميعي با ارزيابي مثبت از كارنامه كاري مديريت بحران در سال جاري اذعان داشت: در مجموع چشم‎انداز مثبتي در اين عرصه وجود دارد كه تداوم و تقويت اين روند مطلوب، نيازمند همراهي دستگاه‎ها و پيگيري مجدانه كاركنان اين سازمان نوپا است.

وي ادامه داد: فضاي كاري دوستانه توام با تلاش مضاعف مي‎تواند در مسير اجراي بهتر و اثربخشي برنامه‎هاي اين اداره كل كمك كند.

انتهاي پيام/83002/ب۳۰

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن