تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818903223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل اوقاف گلستان خبر دادبرگزاري همايش وقف و رسانه در گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل اوقاف گلستان خبر دادبرگزاري همايش وقف و رسانه در گلستان
مديركل اوقاف و امور خيريه استان گلستان از برگزاري همايش وقف و رسانه در هفته وقف در استان گلستان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سيد محمدجواد رئوف‎سيدنژاد بعد از ظهر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‎هاي هفته وقف از روز دوشنبه 9 دي ماه سال جاري در استان گلستان آغاز خواهد شد.

وي نام‎هاي هفت روز هفته وقف را به شرح ذيل اعلام كرد:

دوشنبه 9 دي 1392: وقف، قرآن، ولايت، بصيرت ديني

سه‎شنبه 10 دي 1392: وقف، سنت نبوي، سيره ائمه(ع)

چهارشنبه 11 دي 1392: وقف، نهاد ممتاز ديني و نقش نظام اسلامي

پنج‎شنبه 12 دي 1392: وقف، تجلي مودت اهل‎البيت(ع) با تكريم امامزادگان

جمعه 13 دي 1392: وقف، عمل امينانه به نيات واقفان و رفع نيازهاي جامعه

شنبه 14 دي 1392: وقف، بانوان واقف و توسعه مشاركت‎هاي اجتماعي

يكشنبه 15 دي 1392: وقف، حماسه اقتصادي، ارتقاي بهره‎وري موقوفات و بقاع متبركه

مديركل اوقاف و امور خيريه استان گلستان خاطرنشان كرد: ممكن است برخي افراد در برخي از تقويم‎ها هفته وقف را غير از تاريخ مذكور ديده باشند و اين تقويم تنها تقويم قدس است و در چندسال اخير اين نكته را به تقويم قدس اعلام كرده‎ايم اما متاسفانه اين تقويم بنا بر عمل در قديم اين هفته را درج كرده است.

در قديم‎الايام هفته وقف هفت روز آخر ماه سفر بود و به اين دليل كه تمام اين روز در ايام شهادت قرار مي‎گرفت و برخي از جشنواره‎ها در هفته وقف بايد انجام مي‎شد به دليل اينكه بي‎حرمتي به ائم(ع) نشود اين تاريخ تغيير و به تاريخ مذكور منتقل شد.

برگزاري همايش وقف و رسانه در گلستان

رئوف‎سيدنژاد در خصوص برنامه‎هاي اداره كل اوقاف و امور خيريه استان گلستان در هفته وقف تصريح كرد: از روز قبل از آغاز هفته قبل يعني روز يكشنبه هشتم دي ماه سال جاري همايش وقف و رسانه و تجليل از شركت كنندگان در سي و ششمين دوره مسابقات قرآني از ساعت 8:30 دقيقه صبح در تالار اشراق صدا و سيماي مركز گلستان برگزار خواهد شد.

وي ادامه داد: صيح دوشنبه 9 دي ماه اصحاب وقف در راهپيمايي 9 در حضور خواهند داشت و بعد از ظهر نيز مراسم ويژه شب رحلت حضرت محمد(ص) و امام حسن مجتبي(ع) در امامزادگان شاخص برگزار خواهد شد.

رئوف‎سيدنژاد اضافه كرد: سه شنبه 10 دي ماه نيز زيارت حضرت رسول در دو شهر گرگان و گنبد در مصلي نماز جمعه گرگان و امامزاده يحيي‎بن‎زيد برگزار خواهد شد.

وي اعلام كرد: همايش همه واقف باشيم با حضور امامان جماعت، روساي ادارات اوقاف، واقفان و خيران، خادمان بقاع شاخص استان گلستان در ساعت 8:30 دقيقه صبح روز چهارشنبه 11 دي ماه برگزار خواهد شد.و

مديركل اوقاف و امور خيريه استان گلستان بيان كرد: پنج‎شنبه 12 دي ماه نيز رونمايي از ضريح امامزاده محمدتقي گناره گرگان و امامزاده عليرضا سرطاق شهرستان بندرگز انجام مي‎شود و بعد از ظهر نيز غبار روبي مزار شهدا در بقاع متبركه انجام خواهد شد.

رئوف‎سيدنژاد افزود: در روز جمعه 13 دي ماه 1392 نيز غبار روبي بقاع استان گلستان و جمع كردن پرچم‎هاي سياه از بقاع، ديدار از مجموعه بهزيستي، ايتام، سالمندان و سخنراني روساي ادارات در نماز جمعه شهرستان‎هاي استان انجام خواهد شد و در روز شنبه نيز همايش متوليان و تجليل از بانوان واقف و همكار در اداره كل استان گلستان برگزار خواهد شد.

وي در پايان ابراز داشت: در روز شنبه نيز مراسم كلنگ‎زني از چند پروژه عمراني و در صورت ايجاد هماهنگي‎هاي لازم افتتاح اداره اوقاف در شهرستان كردكوي برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/83004

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن