تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819202767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمي رفسنجاني سه‌شنبه به كرمان مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: هاشمي رفسنجاني سه‌شنبه به كرمان مي‌رود
رييس ستاد مردمي استقبال از رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در استان كرمان گفت: سه‌شنبه هفته جاري آيت‌الله هاشمي رفسنجاني براي حضور در مراسم سالگرد آيت‌الله هاشميان، به استان كرمان سفر مي‌كند و عصر پنجشنبه با مردم كرمان در مصلي ديدار خواهد داشت.

محمد ميرزايي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره برنامه‌هاي سفر هاشمي رفسنجاني به استان كرمان اظهار كرد: بنا به آنچه تاكنون قطعي شده، ايشان كه براي حضور در مراسم سالگرد آيت‌الله هاشميان امام جمعه فقيد رفسنجان به كرمان مي‌آيد، روز سه‌شنبه وارد شهرستان رفسنجان خواهد شد.

وي افزود: رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام پس از استقبال، در مسجد جامع ديدار مردمي دارد و عصر پنجشنبه ساعت 15:00 نيز در مصلي كرمان با مردم ديدار عمومي خواهد داشت. حضور در جسله هيأت امناي دانشگاه آزاد و بازديد از مركز هاي‌تك كرمان از ديگر برنامه‌هاي سفر آيت‌الله رفسنجاني در كرمان خواهد بود.

ميرزايي ادامه داد: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در اين سفر همچنين با آيت‌الله جعفري، نماينده ولي‌فقيه و امام جمعه شهر كرمان و روحانيت استان نيز ديدار مي‌كند.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن