تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819219111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هانيه توسلي باعث ايجاد كدورت شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: "هانيه توسلي" باعث ايجاد كدورت شد
سيامك شايقي گفت:"هانيه توسلي" بر سر مشكلات مالي كدورت‌هايي را در هنگام كار به وجود آورد.


"سيامك شايقي" كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به شرايط سينما و نبود يك سرمايه‌گذار جدي تصميم با ساخت فيلمي با قصه شهري و با هزينه پايين و لوكيشن‌هاي داخلي كم گرفتم زيرا با افزايش لوكيشن‌هاي داخلي هزينه اجاره آنها و اجاره وسايل نورپردازي افزايش مي‌يابد به اين ترتيب تصميم به ساخت يك فيلم جمع و جور، آبرومند و مقبول گرفتم.

شايقي عنوان كرد: برخي از عوامل مانند زمان اكران، اكران آزاد، نداشتن سرگروه و سينماهاي نمايش دهنده كم مانع از رسيدن به يك فروش خوب مي‌شود اما با وجود اين مسائل هنوز نسبت به فروش آن دلسرد نشده‌ام.

اين كارگردان تصريح كرد: تعامل بسيار خوبي با بچه‌هاي گروه به جز يك مورد استثنايي داشتيم و آن مورد "هانيه توسلي" بود كه در پايان كار بر سر مشكلات مالي كدورت‌هايي را به وجود آورد اما درنهايت به خير و خوشي به پايان رسيد.

شايقي بيان كرد: به عنوان كارگردان يك فيلم فرهنگي توقع برخورد مناسب‌تري از سوي شهرداري براي تبليغات اين فيلم داشتم اما تنها 20 بنر تبليغاتي از سوي صداوسيما داشتم.

وي ادامه داد: با توجه به هزينه‌هاي سرسام‌آور تبليغات حتي قادر به تامين يك بيلبورد تبليغاتي نيز نيستم اما سعي در افزايش تبليغات خود از طريق تكنولوژي و ايميل و ساير وسايل ارتباطي داريم.

وي خاطرنشان كرد: اميد خودم را براي بهبود فروش اين فيلم از دست نمي‌دهم و با اميدواري بيشتري به كارهاي اين فيلم مي‌رسم.

انتهاي پيام/ ص

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن