تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801185011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كولاك و باد شديد در تهران دماي هواي اردبيل 19 درجه زير صفر رفت!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: كولاك و باد شديد در تهران دماي هواي اردبيل 19 درجه زير صفر رفت!
سرپرست پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي كشور از كاهش 9 درجه‌اي دما در پايتخت خبر داد.


احمد وظيفه در گفت وگو با ايسنا، بر اساس نقشه هاي پيش يابي هواشناسي بارش برف و باران گاهش با وزش باد در روز شنبه نيز در استان هاي غربي، ارتفاعات البرز و سواحل جنوبي درياي خزر به طور متناوب ادامه خواهد داشت و از بعدازظهر شنبه به تدريج از سمت غرب بارش قطع خواهد شد.

وي افزود: از روز يكشنبه در سواحل درياي خزر و شمال شرق بارش باران و برف به طور متناوب ادامه خواهد داشت و در دامنه هاي جنوبي البرز وزش باد نسبتا شديد خواهد بود. دوشنبه بارش پراكنده برف در شمال شرق كشور ادامه داشته ولي به تدريج قطع شده و در بعدازظهر دوشنبه بارش پراكنده در سواحل غربي درياي خزر و استان اردبيل نيز رخ خواهد داد.

سرپرست پيش بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي كشور تصريح كرد: از لحاظ شرايط دمايي يكشنبه و دوشنبه در نيمه غربي كشور، سواحل درياي خزر و دامنه هاي البرز دماي هوا به طور قابل ملاحظه اي كاهش خواهد يافت و وزش باد شديد در نيمه شرقي كشور در برخي مناطق با گرد و خاك همراه خواهد بود. همچنين دوشنبه و سه شنبه در شمال شرق و شرق كشور افت محسوس دما رخ مي دهد.

به گفته وي هواي سرد تا روزهاي پاياني هفته آينده در سطح كشور ماندگار است و طي سه روز آينده درياي خزر و يكشنبه و دوشنبه نيز خليج فارس مواج پيش بيني مي شود.

سرپرست پيش بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي كشور به وضع هواي تهران اشاره كرد و گفت: بر اين اساس در روز يكشنبه آسمان پايتخت كمي ابري همراه با وزش باد شديد در ارتفاعات كولاك و برف پيش بيني شده است كه حداقل و حداكثر دما در اين روز با 9 درجه كاهش به 3- و 4 مي رسد. همچنين در روز دوشنبه نيز آسمان پايتخت كمي ابري در ارتفاعات نيمه ابري پيش بيني شده كه حداقل و حداكثر دما در اين روز به 3- و 6 مي رسد.

وي تصريح كرد: در روز يكشنبه استان اردبيل با حداقل دماي 12 درجه سانتيگراد زير صفر سردترين و هرمزگان با حداكثر دماي 27 درجه سانتيگراد بالاي صفر گرم ترين استان هاي كشور خواهند بود.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن