تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مناسبت های گاه احمقانه و گرامی‌داشت‌های عجیب و غریب جهان؛ عکس ها


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



مناسبت های گاه احمقانه و گرامی‌داشت‌های عجیب و غریب جهان؛ عکس ها
انبوهی از روزهای"شهادت"، "ولادت"، "اعیاد و عزداری‌های مذهبی و غیر مذهبی" روزهای تقویم‌های رسمی و غیر رسمی را به خود اختصاص داده‌اند. هرچند در سال‌های گذشته روز جهانی "توالت" تعجب‌برانگیز بودند، اما حالا روزهای گرامی‌داشت عجیب و غریب زیادی در تقویم‌های جهانی جای خود را باز کرده‌اند.




به گزارش سرویس فرهنگی جا م نیوز به نقل از دویچه وله؛ در کنار انبوهی از "اعیاد و عزداری‌های مذهبی و غیر مذهبی" در تقویم‌های رسمی و غیر رسمی حالا روزهای گرامی‌داشت عجیب و غریب زیادی در تقویم‌های جهانی جای خود را باز کرده‌اند.   ۲۰ ژانویه روز شلوار گرمکن در گذشته ظاهر شدن با شلوار گرمکن در امکاکن غیر ورزشی و عمومی، نشانه‌ای از سطح نازل فرهنگی تلقی می‌شد. بعد از این‌که ستارگان سینما و ورزشی "تابوشکنی" کردند، حال جوانان بسیاری با این شلوار در اماکن عمومی ظاهر می‌شوند. چهار جوان سوئیسی روز ۲۰ ژانویه را روز شلوار گرمکن نام‌گذاری کرده‌اند و حتی پیج فیس‌بوک آن‌ها ۴۷ هزار لایک نیز خورده است.  

  گرچه تابوشکنی در برخی مواقع مانند رفع تبعیض از انسان ها و الغای برده داری خوب پسندیده است اما گاهی اوقات راه افراط و تفریط را می پیماید آنچه امروز در غرب به عنوان تابوشکنی مطرح است زائیده یک تفکر غلط است که می گوید باید هر آنچه که کهنه است و بوی کهنگی می دهد را دور ریخت. در حالی که بسیاری از کارها تجربه هزاران ساله بشر است که در مواردی به انحراف رفته و نیازمند اصلاح است و نه از ریشه زدن.   ۱۳ فوریه، روز جهانی رادیو به‌رغم وجود تلویزیون و اینترنت هنوز هم رادیو در بسیاری از نقاط جهان اولین منبع کسب خبر و ارتباط با جهان خارج محسوب می‌شود. به همین دلیل آکادمی رادیوی اسپانیا به یونسکو پیشنهاد کرد تا روزی را برای بزرگداشت مقام جهانی رادیو تعیین کند. از سال ۲۰۱۱ به این سو هر سال در روز ۱۳ فوریه روز جهانی رادیو نام گذاری شده است.  
این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن