تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819190148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت بازنگري در قيمت فرآورده هاي نفتي متناسب با كيفيت توليد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ضرورت بازنگري در قيمت فرآورده هاي نفتي متناسب با كيفيت توليد
تهران / واحد مركزي خبر / اقتصادي 1392/09/23
مديرعامل شركت پالايش نفت تندگويان تهران خواستار بازنگري قيمت فرآورده هاي نفتي با مرغوبيت بالا در مقايسه با ديگر فرآورده ها شد.
به گزارش شبكه اطلاع رساني نفت و انرژي (شانا) ، ناصر بابايي با بيان اين كه هم اكنون فرآورده هاي نفتي پالايشگاه تهران كم گوگرد و بدون گوگرد توليد مي شود، گفت: تفاوت قيمت به علت تفاوت كيفيت فرآورده ها باعث برگشت سرمايه و همچنين ايجاد انگيزه در اجراي طرح هاي بهبود كيفيت و زيست محيطي مي شود.
وي با اشاره به پيگيري هاي اين شركت افزود: در اين زمينه قول هايي از سوي شركت ملي پالايش و پخش داده شده اما تاكنون عملي نشده است.

بابايي به سوخت ديزل توليدي اين شركت به عنوان تنها سوخت ديزل بدون گوگرد در سطح كشور اشاره و اظهار كرد: براي اين كه به توليد فرآورده هايي با كيفيت بالا در پالايشگاه تهران دست يابيم بيش از 10 هزار ميليارد ريال سرمايه گذاري انجام شده است.
مديرعامل شركت پالايش نفت تندگويان تهران از تامين نقدي و فروش اوراق مشاركت به عنوان راه هاي تامين سرمايه هاي مورد نياز براي اجراي طرح هاي شركت نام برد و ادامه داد: با توجه به افزايش نيافتن قيمت محصولات اين سرمايه گذاري ها با ضرر رو به رو خواهد شد.
بابايي با بيان اين كه در صورت افزايش قيمت فرآورده هاي با
مرغوبيت بالا امكان بهره وري كامل از واحدها وجود خواهد داشت، تصريح كرد: اين امر مي تواند سرمايه گذاري ديگر شركت ها را در اجراي طرح هاي زيست محيطي و بهبود كيفيت افزايش دهد.
مديرعامل شركت پالايش نفت تندگويان تهران با اشاره به هزينه هاي تعميرات، بهره برداري، استهلاك، زمان بازپرداخت وام ها و ...، يادآوري كرد: در صورتي كه اين هزينه ها جبران نشود، شركت قادر نخواهد بود ساير طرح هاي زيست محيطي را به اجرا درآورد.
وي با تاكيد بر اجراي بازنگري بر قيمت فرآورده هاي توليدي در كشور، تصريح كرد: هم اكنون طرح هاي ديگري در برنامه اين شركت وجود دارد كه اميدواريم با بازگشت بخشي از سرمايه بتوانيم اين طرح ها را كه با محيط زيست و رفاه شهروندان ارتباط مستقيم دارد با موفقيت اجرا كنيم.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن