تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820240759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوئيسي‌ها، واسطه نامه‌نگاري اوباما و روحاني نبض سياست


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: سوئيسي‌ها، واسطه نامه‌نگاري اوباما و روحاني نبض سياست
در حالي كه موضوع نامه‌نگاري باراك اوباما با حسن روحاني اين روزها به يكي از داغ‌ترين سوژه‌هاي رسانه‌اي در سطح جهان تبديل شده، روزنامه سوئيسي نئو زوريخر سايتونگ در شماره اخير خود نوشت كه تبادل نامه ميان حسن روحاني، رئيس‌جمهور ايران و باراك اوباما رئيس‌جمهور آمريكا توسط ديپلمات‌هاي سوئيسي صورت مي‌گيرد.


يادآور مي شود، پيش از اين برخي گمانه زني ها درباره احتمال انتقال پيام ميان تهران و واشنگتن از سوي سلطان قابوس پادشاه عمان مطرح شده بود.

اظهار نظر جديد احمدي مقدم درباره فيس بوك

اين روزها بحث هاي زيادي درباره رفع فيلترينگ فيس بوك مطرح شده و به دنبال حضور برخي وزرا در شبكه هاي اجتماعي، گفته مي شود رايزني هايي درباره رفع منع استفاده از اين سايت در حال انجام است.

اسماعيل احمدي مقدم، فرمانده ناجا در جديدترين اظهارات خود گفته است كه لزومي ندارد شبكه اجتماعي فيس بوك منع عمومي شود.

احمدي مقدم كه در سفري به گيلان در يك نشست خبري شركت كرده بود، گفت كه به نظر شخصي او مي توان از فيس بوك در «جاهايي هدفمند و خدمت محور» استفاده كرد.

به گزارش سايت انتخاب، وي با اشاره به تصميمات دولت در حوزه عفاف و حجاب گفت: براي مقابله با بدحجابي، روش هاي سلبي و مقابله اي خوشايند پليس نيست.

مناظره «زيباكلام» و «رسايي» در راديو گفت و گو

صادق زيباكلام، استاد علوم سياسي دانشگاه تهران كه چندي پيش ادعا كرده بود در برنامه هاي صداوسيما راهش نمي دهند، امروز درباره موضوع رفتارشناسي حزبي اعضاي شوراي شهر در انتخاب شهردار تهران، در راديو گفت وگو با حميد رسايي، نماينده تهران در مجلس مناظره مي كند.

به گزارش فارس، ابراهيم علوي مدير گروه سياسي و اجتماعي راديو گفت وگو با بيان اين كه اين برنامه ساعت 16 امروز پخش مي شود، عنوان كرد: ما تلاش كرده ايم برنامه هاي گروه سياسي و اجتماعي را با رويكرد جديدي روانه آنتن كنيم و اميدوارم در اين مسير موفق باشيم.

يادآور مي شود، اين برنامه به تهيه كنندگي نازنين كتابچي و اجراي اميرحسين راسخ روي آنتن مي رود.

همراهان روحاني زير ذره بين گاردين

در حالي كه كشورهاي غربي همواره ايران را متهم به بي توجهي به اقليت هاي مذهبي مي كنند، موضوع همراهي نماينده كليمي هاي ايران در مجلس با رئيس جمهور در سفر به نيويورك، مورد توجه روزنامه انگليسي گاردين قرار گرفته و اين روزنامه در تحليلي نوشته است: يكي از نكات جالب سفر رئيس جمهور ايران به نيويورك در روزهاي آينده، همراهي سيامك مره صدق تنها نماينده كليمي مجلس اين كشور است.

به گزارش ايسنا، اين تصميم روحاني با توجه به ادعاها و اتهاماتي كه از سوي برخي گروه هاي تندرو مطرح مي شود، مي تواند بسيار حائز اهميت باشد البته نماينده يهوديان در مجلس در گفت وگو با تسنيم با تائيد اين كه قرار است در سفر به نيويورك رئيس جمهور را همراهي كند، گفته تاكنون ويزايي برايش صادر نشده و سفرش قطعي نيست.

بازيگر نقش «ستايش» در آستانه اعدام!

خبرگزاري ايسنا در گزارشي نوشت: سازمان عفو بين الملل كه از مدعيان پيگيري وضعيت حقوق بشر در ايران است، در اشتباهي فاحش، به جاي عكس سكينه محمدي آشتياني، عكس و نام نرگس محمدي بازيگر نقش «ستايش» را در بيلبوردي تبليغاتي در شهر وين اتريش نصب كرده و در ذيل اين بيلبورد از جامعه جهاني خواسته كه با فشار به دستگاه قضايي ايران مانع اعدام نرگس محمدي شود! سكينه محمدي آشتياني در سال 84 با همدستي پسرعمه شوهرش، همسر خود را به طرز فجيعي به قتل رسانده است.

مسيح مهاجري نماينده رئيس جمهور شد

با حكم رئيس جمهور، يكي از مديران رسانه اي كشور، نماينده رئيس جمهور در دانشگاه مذاهب اسلامي شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، در حكم انتصاب رئيس جمهور آمده است: نظر به مراتب تعهد، سوابق علمي و مطالعات اسلامي، به موجب اين حكم شما را به عنوان «نماينده رئيس جمهور در دانشگاه مذاهب اسلامي» برمي گزينم.

يادآور مي شود، مسيح مهاجري مديرمسئول روزنامه جمهوري اسلامي است.

عارف: اصلاح طلبان از گذشته درس بگيرند

محمدرضا عارف، رئيس بنياد ايرانيان و عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام به اصلاح طلبان توصيه كرد كه از گذشته درس بگيرند.

او كه درباره ضرورت همراهي دولت و مجلس سخن مي گفت، افزود: اصلاح طلبان بايد يك روند منطقي را در كنار مردم دنبال كنند.

به گزارش مهر، عارف گفت: گاهي براي پيروزي لازم است يك نفر كنار بكشد. جلو رفتن و كنار نكشيدن به معناي پيروزي نيست، اگر با غرور پيشروي كنيم، ممكن است شكست جانانه بخوريم و انصراف من از تداوم حضور در عرصه انتخابات اخير بر همين اساس بود.

بابك زنجاني: فقط 10ميليارد دلار بدهكارم!

بابك زنجاني نام آشنايي است براي كساني كه طي هفته هاي اخير موضوع بدهكاري برخي فروشندگان نفت كشورمان را از طريق رسانه ها دنبال مي كردند.

او كه به گفته خود، دارايي هايش شامل شركت هواپيمايي قشم، هلدينگ سورينت، باشگاه فوتبال راه آهن، First Islamic Bank مالزي، بانك «ارزش» تاجيكستان، موسسه اي مالي اعتباري در امارات، سهام شركت هواپيمايي «انور» تركيه و در مجموع 25 هزار ميليارد تومان سرمايه مي شود، مي گويد: در كل فقط حدود 10ميليارد دلار بدهكارم.اين در حالي است كه پيش از اين وزير نفت گفته بود بابك زنجاني دو ميليارد بدهي به وزارت نفت دارد.

به گزارش ايسنا، وي در گفت وگويي با نشريه آسمان با بيان اين كه «سرباز بانك مركزي بودم و راننده رئيس كل اسبق بانك مركزي»، مي گويد كه «كارم را با صادرات پوست گوسفند شروع كردم» و «اولين كارمزدم از فروش ارز 17 ميليون تومان بود.»

او در جريان همين گفت وگو گفته است كه در طول دو سال زنداني شدن، سوپر ماركت زندان را اداره مي كردم و هرگز به دفتر مشايي نرفتم، اما ايشان را در جاهاي مختلف ديده ام. وي همچنين گفته كه «هنوز ازدواج نكرده ام.»

شنبه 30 شهريور 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن