تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815568750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از ۶۰ امضا پاي طرح استيضاح نعمت‌زاده نبض سياست


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: بيش از ۶۰ امضا پاي طرح استيضاح نعمت‌زاده نبض سياست
عضو هيات رئيسه كميسيون صنايع و معادن مجلس از افزايش تعداد امضاهاي طرح استيضاح وزير صنعت، معدن و تجارت به ۶۰ امضا خبر داد.


سيد محمد بياتيان به واحد مركزي خبر گفت: متن درخواست استيضاح، چهارشنبه (امروز) يا حداكثر يكشنبه آينده براي اعلام وصول تقديم هيات رئيسه مي شود.

به گفته اين نماينده، استفاده از نيروهاي ناكارآمد، واگذاري معادن به اشخاص غيرمرتبط، استفاده نكردن از نيروهاي جوان، به حاشيه راندن كارشناسان، ايجاد التهاب در بازار با اظهارات غيركارشناسانه و نيز گراني ملزومات روزانه مردم، افزايش واردات كالاهاي لوكس و همچنين اخراج بي رويه و غيرمنطقي نيروها در شهرك هاي صنعتي بويژه در تهران، از مهم ترين دلايل نمايندگان براي استيضاح وزير صنعت است.

بياتيان در گفت وگو با ايرنا، تعداد دقيق امضاها را 63 امضا اعلام كرده و البته گفته كه حتي اگر اين استيضاح اعلام وصول شود، نمايندگان به آن راي نمي دهند.

ديدار لاريجاني و حدادعادل

خبرگزاري فارس نوشت: علي لاريجاني و غلامعلي حدادعادل به منظور هماهنگي هرچه بيشتر دو فراكسيون اصولگراي مجلس، با يكديگر ديدار و گفت وگو كردند.

يك منبع آگاه با اشاره به اين ديدار، مهم ترين محور آن را علاوه بر هماهنگي دو فراكسيون اصولگرايان و رهروان ولايت در انجام امور نمايندگي، برخي بحث هاي انتخاباتي عنوان كرد.

در همين باره صفر نعيمي رز، عضو فراكسيون رهروان هم در پاسخ به پرسشي درباره جزئيات اين ديدار گفت: بحث اين ديدار از مدت ها پيش در فراكسيون رهروان مطرح شده بود.

وي افزود: برگزاري اين ديدار به تقاضاي آقاي حدادعادل، رئيس فراكسيون اصولگرايان بوده و هماهنگي بيشتر دو فراكسيون اصولگراي مجلس در دستور كار اين نشست قرار داشته است.

رئيس هيات پارلماني اروپا: برخوردم با هاشمي بي احترامي نبود

يكي از اقدامات حاشيه ساز هيات پارلماني اروپا در سفري كه هفته قبل به تهران داشت، نوع برخورد رئيس اين هيات در جلسه ملاقات با آيت الله هاشمي رفسنجاني، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام بود، زيرا وي در اين جلسه در زمان ورود هاشمي به محل ملاقات، از روي صندلي خود برنخاست.

به گزارش فارس، در حالي كه واكنش ها به اين اقدام تاريا كرونبرك، رئيس هيات پارلماني اتحاديه اروپا به تهران همچنان ادامه دارد، وي گفته است بي احترامي نكرده و رفتار وي ناشي از ابهام در پروتكل هاي ديپلماتيك و تفاوت فرهنگي بوده است. پيش از اين ماريچا اسخاكا، ديگر عضو هيات پارلماني اتحاديه اروپا به شبكه بي .بي .سي گفته بود اين رفتار حاكي از بي احترامي نبوده است.

رئيس جمهور و شجريان

پس از آن كه يكي از سايت ها اعلام كرد رئيس جمهور حدود سه هفته قبل با محمدرضا شجريان ديدار داشته است، خبرگزاري فارس به نقل از يكي از نزديكان شجريان نوشت كه اين خبر صحت ندارد.

سايت پارسينه در خبري كه ديروز درباره انجام اين ديدار منتشر كرد، نوشته بود: دكتر حسن روحاني، رئيس جمهور همراه همسرش در يك ديدار غيررسمي و بدون اطلاع قبلي به منزل محمدرضا شجريان استاد آواز موسيقي كشور رفته و با وي ديدار كرده است.با توجه به اين كه پارسينه زمان اين ديدار را حدود سه هفته قبل اعلام كرده بود، خبرگزاري فارس به نقل از يكي از نزديكان شجريان با تكذيب اين خبر نوشت: شجريان حدود دو ماه است كه در ايران نيست.فارس همچنين تاكيد كرد كه منابع نزديك به دولت نيز در تماس با اين خبرگزاري، خبر اين ديدار را تكذيب كردند.پس از اين خبر، سايت پارسينه با اصلاح خبر خود اعلام كرد، اين ديدار قبل از سفر محمدرضا شجريان به خارج صورت گرفته است و شجريان اكنون در آلمان به سر مي برد.

همزمان با انتشار اين اخبار پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري با صدور اطلاعيه اي و بدون اشاره به مصداق خاصي تاكيد كرد: نظر به انتشار برخي اخبار و مطالب نادرست در برخي رسانه ها و انتساب آن به رئيس جمهور در روزهاي اخير، ضمن تكذيب اين گونه موارد، اعلام مي شود، مواضع، ديدگاه ها و اخبار مرتبط با رئيس جمهور صرفاً از طريق پايگاه اطلاع رساني رئيس جمهور يا با تأييد صريح اين دفتر اعلام مي شود.

جلسه دفاع پايان نامه دختر رئيس جمهور

مريم روحاني، دختر رئيس جمهور ديروز از پايان نامه اش در مقطع كارشناسي ارشد رشته زيست شناسي در واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي دفاع كرد.

به گزارش مهر، مريم روحاني از استادان خود نمره 19.5 گرفت و تحصيلات خود را در مقطع كارشناسي ارشد رشته زيست شناسي، تكميل كرد.

براساس اين گزارش، مراسم دفاع پايان نامه مريم روحاني بدون حضور هيچ مقام مسئولي و فقط با حضور خانواده وي برگزار شد و به دليل حضور محافظان، فقط عده محدودي اجازه حضور در اين جلسه را داشتند.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن